مشاوره خانواده رایگان عطاملک

نسخه‌ی کامل: طرح های گرافیکی در طراحی وب سایت
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
اگر مایل هستید طراحی وب سایت خود را انجام دهید باید از تاثیر قالب و طرح های گرافیکی وب سایت روی کاربران خود آگاه باشید تا بتوانید آنها را به سمت خرید از محصولات و خدمات هدایت کند. بدون شک مهمترین رکن در طراحی وب سایت، عکس ها، انیمیشن، ویدئو ها و دیگر طرح های گرافیکی است.

در واقع می توان گفت طرح های گرافیکی همانند دکوراسیون بکار رفته در یک فروشگاه است که باعث جذب کاربران خواهد شد. البته باید دقت کنید که این طرح های گرافیکی کاملا سبک و با سرعت بالا باشند از آنجا که کاربران را اذیت نکنند و همچنین موتورهای جستجو همانند گوگل نیز امتیاز منفی به وب سایت شما ندهند و روی سئو سایت تاثیر منفی نداشته باشد.

اگر در طراحی وب سایت خود موارد طرح های گرافیکی و نقش رنگ ها را در نظر بگیریم به طور حتم باعث ماندگاری کاربران در وب سایت خواهد شد که یکی از مهمترین موارد در سئو سال 2014 می باشد زیرا گوگل روی جذب کاربران و ماندن آنها در وب سایت تاکید فراوانی دارد و به این وب سایت امتیاز بالاتری خواهد داد.

نکته دیگری که در بکار بردن طرح های گرافیکی باید مد نظر قرار بدهید این است که از متن ها، عناوین و تگ و توضیحات نیز باید استفاده کنید تا گوگل بتواند با وب سایت شما ارتباط برقرار کرده و آن را در نتایج ابتدایی موتورهای جستجو قرار دهد.

همچنین در آپلود کردن تصاویر در وب سایت خود از تگ های کلیدی استفاده کنید تا با این روش بازدید وب سایت خود را بالا ببرید. به اصطلاح بهینه سازی تصاویر وب سایت را انجام دهید.

منبع : طراحی سایت