مشاوره خانواده آنلاین رایگان عطاملک

نسخه‌ی کامل: بهینه سازی تصاویر در طراحی وب سایت
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
بهینه سازی تصاویر یکی از راه های سئو سایت در کمترین زمان می باشد. لود سریع یک عکس نیازمند به فایلی با حجم کم می باشد. در این مقاله درباره روش های بکار رفته در مورد بهینه سازی تصاویر در طراحی وب سایت صحبت خواهیم کرد:

در دنیای ایده آل وب ، طراحان سایت تصاویری با کیفیت بالا را ترجیح می دهند تا توجه کاربران را جذب کنند اما اگر یک سایت دیر لود شود به طور حتم مشتریان ورودی به وب سایت را به راحتی از دست می دهد.
بکار بردن عکس بیش از حد
بعضی از طراحان وب سایت برای هر مطلب و قسمتی عکس قرار می دهند، شاید در نگاه اول سایت جذاب به نظر رسد اما قطعا مشکلاتی را در لود وب سایت ایجاد کرده و از همه مهمتر موتورهای جستجو به خوبی نمی توانند با وب سایت ارتباط برقرار کرده و آن را در نتایج اول قرار دهند از آنجا که آنها وب سایت هایی که محتوای قوی دارند را بهتر می توانند شناسایی کنند.

کیفیت عکس
در شروع کار تصاویر مورد نظر را بررسی کنید بعضی اوقات تصاویر نیازمند تغییر دادن بکگراند یا حذف قسمت هایی هستند که باید انجام شود.شما می توانید با نرم افزارهای فتوشاپ یا Fireworks کیفیت عکس را پایین آورده یا اگر یک آماتور هستید با نرم افزار Paint به راحتی می توانید به اهداف بهینه کردن تصاویر وب سایت برسید.

راهنمای بهینه سازی تصاویر در طراحی وب سایت:

پیشنهادهای زیر شما را در بهینه کردن عکس های سایت و لود سریع وب سایت کمک می کند:

√ تغییر کیفیت تصویر به 72dpi
√ تبدیل تصویرهای گرافیکی به تصویرهایی که متن همراه دارند
√ حذف قسمت هایی از عکس که نیازی نیست در وب سایت باشد
√ مینیمم کردن عمق رنگ هنگامیکه کیفیت نیاز نیست
√ مشخص کردن اندازه ارتفاع و عرض تصاویری که کیفیت بالا دارند 
√ بکار بردن پیش نمایش تصاویر به جای استفاده از تصاویر بزرگ

منبع : طراحی سایت