مشاوره خانواده آنلاین رایگان عطاملک

نسخه‌ی کامل: تاثیر محتوا روی بهینه سازی وب سایت و بالا بردن رنکینگ سایت
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
همان طور که در مقاله های قبلی اشاره کرده ایم یکی از راه های بالا بردن رنکینگ سایت در موتورهای جستجو استفاده از محتوای وب سایت می باشد. ایجاد یک محتوای منحصر به فرد یکی از موثرترین راه ها برای سئو سایت می باشد که با دانش خود و در حد کسب و کارتان به راحتی می توانید آن را انجام دهید.

در کوتاه مدت، ساختار محتوای منحصر به فرد کمک به تولید یک سایت با ارزش و مطابق با نیازهای مشتری می کند و باعث می شود که کاربران با سایت تعامل خوبی برقرار کرده و ترافیک زیادی به سمت سایت هدایت شود.
شما می توانید با نوشتن مقاله هایی که دانش مخاطبان را افزایش می دهد، تاثیر گذاشتن کاربران وب سایت از طریق عکس ها و ویدئو ها، درج اخبار مرتبط با تجارت خود و غیره و به طور کلی با ایجاد هر عاملی که باعث نگه داشتن مشتریان در درون وب سایت خواهد شد، محتوای وب سایت را با کیفیت تر کنید.

لازم به ذکر است در بلند مدت با استراتژی بازاریابی محتوا، می توانید مزایایی همانند آگاهی از برند کسب کنید و اعتبار کسب و کار خود را افزایش دهید. مطمئن باشید بازاریابی محتوای سایت یک استراتژی سرمایه گذاری بلند مدت می باشد.

در کلام آخر، به وجود آمدن الگوریتم های جدید گوگل مثل گوگل پاندا بر همین اساس بود چرا که گوگل عاشق پیدا کردن سایت های محتوای با ارزش و دوستانه است و به طور حتم این وب سایت ها را با کلمات کلیدی شان در صفحات اول نتایج جستجو خواهد آورد.

همیشه به یاد داشته باشید ایجاد محتوای تکراری یکی از مهمترین عوامل در کاهش رتبه سایت می باشد. اگر وب سایت شما توسط الگوریتم گوگل پاندا مورد مجازات قرار گرفته است باید برای رفع آن تلاش کنید.

 منبع : سئو