مشاوره خانواده رایگان عطاملک

نسخه‌ی کامل: طراحی وب سایت شرکتی
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
شاید فکر کنید که در طراحی وب سایت شرکتی همان ماژول های یک وب سایت معمولی را باید داشته باشید ولی دقت کنید که یک وب سایت شرکتی نیاز به موارد دیگری دارد که مایل هستیم در این بخش درباره آن ها صحبت کنیم:

√ امکان به روز رسانی وب سایت:
نوین مارکتینگ با سابقه چندین ساله خود در زمینه بازاریابی اینترنتی، وب سایت را فول داینامیک تحویل شما خواهد داد یعنی بعد از اتمام طراحی وب سایت شرکتی، دیگر هیچ گونه وابستگی به ما ندارید و تمام تغییرات را به آسانی و از طریق CMS که در اختیارتان است انجام می دهید. از این رو سایت را به راحتی می توانید آپدیت کنید.

√ مدیریت منو صفحات در طراحی وب سایت شرکتی:
یکی دیگر از مهمترین مواردی است که باید در طراحی سایت شرکتی رعایت کنید. اصولا وب سایت شرکتی باید از لحاظ چیدمان محصول دارای همخوانی و بسیار منظم باشد. CMS نوین مارکتینگ این امکان را برای شما فراهم می کند.

√ سطوح دسترسی:
در CMS طراحی وب سایت شرکتی نوین مارکتینگ این امکان مهیا شده است که شما می توانید به افراد مختلف بر اساس موقعیتی که دارند دسترسی داده تا پس از آموزش بتوانند در وب سایت اعمال تغییرات بوجود آورند.

√ گالری عکس:
شاید خیلی از کاربران شما، وقت یا حوصله خواندن مطالب وب سایت را نداشته باشند در این صورت است که نقش گالری خیلی پر رنگ خواهد شد. پس حتما باید این ماژول در وب سایت شرکتی قرار گرفته و شما هم باید آن را دائم به روز رسانی کنید.

√ اخبار:
ماژول اخبار در طراحی وب سایت شرکتی بسیار مفید است. قراردادهایی که تنظیم می کنید، در همایش ها و کنفرانس های مختلفی که حضور پیدا می کنید، محصولات جدیدی را که ارائه می کنید، همه و همه باید در بخش اخبار وب سایت قرار بگیرد.

در انتها، باعث افتخار خواهد بود که در صورت هر گونه سوال در زمینه طراحی سایت شرکتی با کارشناسان نوین مارکتینگ در ارتباط باشید.


منبع : بهینه سازی سایت