مشاوره خانواده آنلاین رایگان عطاملک

نسخه‌ی کامل: بررسی کولر گازی پرتابل گری
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
نجهیزات الکترونیک Gree بزرگترین شرکت تخصصی دستگاه های تهویه مطبوع در جهان می باشد .امروزه سیستم های تهویه گری در بیش از 200 کشور جهان و ظرفیت تولید سالانه سیستم های تهویه مطبوع خانگی این شرکت ب بیش از 50 میلیو دستگاه و ظرفیت تولید سالانه  سیستم های تهویه مطبوع تجاری به 5/5 میلیون دستگاه می رسد.
کولر های گازی پرتابل گری جزو با کیفیت ترین کولر های پرتابل یا قابل حمل موجود در بازار ایران می باشد که دارای 60 ماه ضمانت شرکت تهویه نیا است.
این کولر گازی با کد تجاری Cmatic و در ظرفیت btu/hr 12000 تولید می شود که قابلیت سرمایش و گرمایش برای محیط تا 25 متر را دارا می باشد.
اصولا کولر های گازی پرتابل به دلیل قابل حمل بودنشان در مکان هایی که موقت هستند و یا امکان نصب اسپلیت های دیواری وجود ندارد استفاده می شود و تنها توسط یک خروجی باد گرم کمپرسور در زمان سرمایش به بیرون هدایت می شود. این کولرها با وزن کمی که دارند و چرخ هایی که در زیر آن تعبیه شده است به راحتی در هر کجا منزل و حتی خارج از آن قابلیت انتقال دارد.
کولر های پرتابل گری قابلیت هم سرمایش و هم گرمایش را دارند .ظرفیت سرمایش کولر های پرتابل گری 12317 btu/hr  می باشد و ظرفیت گرمایش آن 11942 btu/hr می باشد.
این دستگاه با راندمان انرژی 2.83(w/w) توانسته برچسب انرژی B را بر روی خود داشته باشد. از نظر مصرف برق این دستگاه در هنگام سرمایش با تمام توان خود چیزی در حدود 1340 وات می باشد که جزو کم مصرف ها به حساب می آید.
همان طور که در تصاویر مشخص است پشت این دستگاه محلی برای خروجی باد داغ وجود دارد که با ملزوماتی که در کارتن دستگاه قرار داده شده است شما به راحتی می توانید محلی برای خروج باد داغ کمپرسور به بیرون در نظر بگیرید.
کولر گازی پرتابل گری دارای نمایشگر دیجیتال می باشد که بر روی آن دمای دستگاه و اطلاعات کارکردی آن قرار می گیرد. در کارتن محصول کنترل از راه دور به منظوری راحتی کارکرد قرار داده شده است.


منبع : پکیج