مشاوره خانواده رایگان عطاملک

نسخه‌ی کامل: دانلود سخنرانی های دکتر حسن عباسی
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
صفحه‌ها: 1 2 3
با سلام .

برنامه راز اجرا شده در 17/11/1389 با حضور دکتر حسن عباسی با موضوع : انقلاب اسلامی و جهان های موازی (قسمت اول)

[تصویر:  77354971358049155651.jpg]

دانلود با کیفیت بالا :

قسمت اول

قسمت دوم

قسمت سوم

قسمت چهارم

دانلود با کیفیت خوب

قسمت اول

قسمت دوم

قسمت سوم

قسمت چهارم


دانلود فایل صوتی برنامه :

دانلود فایل صوتی


[تصویر:  77354971358049155651.jpg]

دانلود برنامه راز با حضور دکتر عباسی 89/11/18 شب دوم

موضوع : انقلاب اسلامی و جهان موازی

در این برنامه کلیپ هایی از فیلم inception و سریال Fring نمایش و تحلیل میشه !

لینک دانلود سایت MediaFire با قابلیت resume : کیفیت خوب و حجم کم (350 مگ )

قسمت اول

قسمت دوم

قسمت سوم





برای اغاز یه بیوگرافی از دکتر حسن عباسی تقدیم میکنم :

[تصویر:  8590.jpg]

حسن عبّاسی رئیس مرکز بررسی‌های دکترینال (اندیشکده یقین) است.وی متولد سال ۱۳۴۵ در شهر ازنا است و در دوران جنگ ایران و عراق به عنوان یک بسیجی داوطلب به میدان جنگ رفت و بعد از پایان جنگ و دوران ثبات به یک نظریه‌پرداز در نظام جمهوری اسلامی تبدیل شد.
فعالیت‌ها

وی در نطق‌های خود به بسط نوعی تئوری دفاعی با نام «دفاع نامتقارن» مشهور است که بر مبنای شهادت‌طلبی در مسیر رضایت الله است. مهم‌ترین دوره‌های مطالعاتی که به تدریس وی در حوزهٔ طرح‌ریزی استراتژیک، و دکترینال برگزار شده‌است عبارتند از:

* غرب‌شناسی فلسفی، فرهنگی و استراتژیک در طی سال‌های ۱۳۸۰ و ۱۳۸۱
* کلاس‌های دکترینال جامع طی سالهای ۱۳۸۱ تا ۱۳۸۳
* کلبه کرامت از سال ۱۳۸۵ تا کنون.

دیدگاه‌ها

عباسی اعتقاد دارد که «گفتگوی تمدن‌ها» در نظر آمریکا بی معنی است و آنها در همان سالی که سال گفتگو تمدن‌ها نامیده شد نظریهٔ "برخورد تمدن ها" را مطرح و از آن دفاع کردند.وی در مورد آمریکا معتقد است که آمریکا برای رسیدن به اهداف خود در منطقه ناگزیر به مقابله با ایران است و این یعنی «آمریکا دشمن ایران و اسلام است و دشمن اسلام، شیطان است».وی در مورد انگلیس نیز چنین گفته است: «نابودی ما در انگلیس برنامه است و نابودی انگلیس هم برا ما برنامه است». وی حتی در مورد تمدن غرب این جمله را بیان کرد که :
« نابودی تمدن آنگلو ساکسون در آینده به دست خود »

رسانه‌های آمریکا نیز متقابلا سخنان عباسی را دلیل محکمی بر تایید و ادامه سیاست‌های جرج بوش و نیاز مقابله و دفع خطر ایران دانسته‌اند


بازداشت

وی در ۱۶ خرداد ۱۳۸۸ در پی سخنرانی در دانشکدهٔ فنی دانشگاه تهران با عنوان ۲۰ سال خامنه‌ایسم و جمهوری دهم و مصاحبه با روزنامه وطن امروز در تاریخ ۳ خرداد ۱۳۸۸ با عنوان چرا می‌خواهند احمدی نژاد نباشد و سخنرانی در تالار سید الشهدا تهران با عنوان مهندسی افکار عمومی بنا به شکایت دفتر اکبر هاشمی رفسنجانی و حسن روحانی بازداشت شد.
دانلود فایل صوتی برنامه ی راز شب دوم

نکته : متاسفانه برنامه شب دوم صداش به صورت استریو ضبط نشده و فقط از بلندگو سمت چپ پخش میشه ! اگه دیدین صدا نداره ، باید تنظیمات صدای ویندوزتون رو 50-50 (وسط) قرار بدید !
* ۳ خرداد ۱۳۸۴ - تهران مهندسی سیاسی
( در این سخنرانی استاد با تحلیل سیاسی عمر ۲۷ ساله ي انقلاب کنار رفتن پیران سیاسی پس از انتخابات نهم را پیش بینی کردند. به خاطر این سخنرانی اقای هاشمی از ایشان شکایت کردند.)





https://www.sharemation.com/farzad256/3%...d%2084.wma



(این سخنرانی و سخنرانی بعدی دو سخنرانی بودند که وزارت اطلاعات وقت بخاطر آنها از ایشان شکایت کردند و با مجازاتی که برای ایشان در نظر گرفته شد تلاش برای حذف ایشان از دنیای سیاست و بایکوت خبری ایشان صورت گرفت.)
* ۴ تیر ۱۳۸۳ - مشهد پاسخ گویی مسئولین





http://www.4shared.com/file/40549306/e6d...gooei.html


* ۳ خرداد ۱۳۸۳ - تهران شهادت طلبی و مسئله ی جهاد





http://www.4shared.com/file/40334497/d34...ARAGH.html



[تصویر:  15349_874.jpg]

سریال ۲۴ و نقش آن در انتخاب اوباما











http://www.mediafire.com/?agmm3dvt0gq

[تصویر:  ead95a3f2abe4713853d.gif]
داروینسیم و سیطره آن بر علوم دنیا



کد قالب بندی شده:





کد قالب بندی شده:

http://www.mediafire.com/?wmznnhomxyj



[تصویر:  459_thum.jpeg]

راز با دکتر عباسی از لاست و فرار از زندان و 00 44 حرفهای زیادی می زند و می‌گوید که چرا هالیوود این روزها به سراغ میکائیل می رود و در عین حال بر جمال جبرئیل چنگ می اندازد .



کد قالب بندی شده:

http://icdlman.persiangig.com/raz_abbasi...a.com).wma



[تصویر:  173381208_orig.jpg]

اردیبهشت ۱۳۸۵ جواب دکتر عباسی به سوالی در مورد مدرکشان.



کد قالب بندی شده:





داستان سریال در شهر فرضی جریکو در ایالت کانزاس آمریکا اتفاق می افتد. داستان با مجموعه ای از انفجارهای هسته ای که منبع آن ها در ناحیه نامشخصی در نزدیکی شهر دنور در ایالت کلرادو ( ایالت مجاور کانزاس ) آغاز می شود . این حادثه خسارت سنگینی به جریکو وارد می نماید.- در حقیقت موضوع اصلی سریال vaccum قدرت در ایالات متحده ی امریکاست. خلاء قدرتی که با یک انفجار هسته ای آغاز می شود و در درجه ی بعد آموزش عمومی برای مقابله با این حادثه در سریال در صدر مسائل قرار می گیرد.- شخصیت اصلی سریال ، جیکوب گرین می باشد که پسر شهردار جریکو است . او چند روز قبل از این حادثه به جریکو بازمی گردد . پس از وقوع این حادثه او به همراه پدرش به بازسازی و ایجاد دنیای تازه ای در شهر مذکور مشغول می شود . جیک کم کم به یک رهبر در جریکو تبدیل می شود و به حمایت از شهر و شهروندان آن می پردازد ...

خط تعلیق اصلی سریال این است که بالاخره چه کسی امریکا را منهدم کرد؟ ایران، چین، روسیه، یا کره ی شمالی؟

بستر تعلیق سریال مدیریت بحران و شرایط بحرانی پس از انفجار است.

خط تعلیق های فرعی سریال نیز عبارتند از: مکان های وقوع انفجارهای اتمی- غیبت جیکوب قبل از انفجار- بلاتکلیفی کشور امریکا پس از حادثه و روابط مثلثی متعدد که بین شخصیت های سریال در جریان است.

4 گزاره ی استراتژیک سریال عبارتند از:

1- مدیریت بحران پس از سانحهو آموزش عمومی به مردم

2- معرفی عمومی پدافند غیر عامل

3- القای این نکته که ایالات متحده از سوی هیچ قدرت خارجی تهدید نمی شود بلکه بزرگ ترین تهدید ، تهدید درونی است. در همین راستا جریکو به عنوان منشا نجات معرفی می شود با این رویکرد که حتی اگر ایالات متحده نابود شود جریکو باقی خواهد بود. با توجه به این نکته که جریکو شهری در اسرائیل است و در این سریال نیز به عنوان استعاره ی اسرائیل مطرح شده است.

4- معرفی روند امت سازی در سریال بر محور شخصیت جانسون به عنوان امام .




کد قالب بندی شده:




دانلود فایل تصویری



کد قالب بندی شده:

http://www.kolbekeramat.com/download/Str...vx/05.divx




به دلیل انتقال سرور سایت اندیشکده یقین امکان دانلود فایل تصویری امکان پذیر نیست
تحلیل سریال 4400


[تصویر:  455_thum.jpeg]



کد قالب بندی شده:




تحلیل سریال قهرمانان(Heroes)

[تصویر:  457_thum.jpeg]



کد قالب بندی شده:



تحلیل سریال خانه داران درمانده (Desperate Housewives)

[تصویر:  458_thum.jpeg]



کد قالب بندی شده:



فلیم برنامه دیروز،امروز،فردا و متن سری اول تحلیل ها

فیلم برنامه «دیروز،امروز،فردا» با حضور حسن عباسی و با موضوع سریال های ماهواره ای با فرمت موبایل (3gp) و با اندازه 28 مگابایت





کد قالب بندی شده:

http://www.fetyan.ir/Parvande/Abbasi%20T...n.net).3gp

منبع صوت های بالا : انجمن بیداری اندیشه

فایل صوتی مصاحبه های ویژه نامه کرسی های آزاد اندیشی نشریه انعکاس



کد قالب بندی شده:





کد قالب بندی شده:





کد قالب بندی شده:




برنامه ریزی شد که در 70 دانشگاه در سراسر کشور،70 عدد کرسی برگزار شود.نظام 70 تا یک نفر نداشت تا 70 تا کرسی ثابت و مستمر برگزار کند،یعنی 70 تا آدم نداریم بین 70 هزار تا استاد.»


سریال «kyle xy»

[تصویر:  299_thum.jpeg]



کد قالب بندی شده:

http://www.fetyan.ir/Sound/8812/Abbasi/K...n.net).rar




دلاورمردان سپاه پاسدارن انقلاب اسلامی،در اوایل سالهای دهه هشتاد،چند تفنگدار نیروری دریایی آمریکا که وارد آبهای جمهوری اسلامی شده بودند را دستگیر و خلع سلاح نموده و به مرزهای ساحلی ایران هدایت می کنند.حدود یک سال بعددر خردادماه83،پاسداران انقلاب اسلامی،توانستند هشت تن از نیروهای رویال مارینز انگلیسی را نیز در داخل مرزهای آبی جمهوری اسلامی دستگیر،خلع سلاح و به مرزهای ساحلی ایران هدایت کنند.سهیل کریمی،که بطور اتفاقی توانسته بود صحنه هایی از این عملیات را تصویر برداری کند مستندی با نام «شکست هیمنه» در این باره منتشر کرد که در نوبه خود حواشی زیادی داشت. سهیل کریمی کارگردان این فیلم درباره این مستند به سایت های خبری گفت: «نیروهای رویال مارینز انگلیس تعریف خاصی در دنیا دارند و حتی تفنگداران دریایی آمریکا هم برای تکمیل دوره های نظامی خود، زیر نظر نیروهای انگلیسی قرار می گیرند، به همین خاطر تا آنجا که من اطلاع داشتم این اتفاق برای اولین بار بود که در سطح جهان رخ می داد و آنها توسط سپاه پاسداران دستگیر می شدند.»

حاشیه:در قسمتهائی از این مستند شاهد صحنه هایی هستیم که در آن تفنگدار آمریکایی در برابر توانمندی و نیروی ایمان پاسدارن انقلاب اسلامی، خود را خیس می کند.تیتری که برای این مطلب استفاده شده(المومن کل شی و الکافرلاشی) از جملاتی انتخاب شده که سردار فدوی جانشین فرمانده نیروی دریایی سپاه در توصیف این صحنه بکار می برد.

برگزیده فیلم مستند «شکست هیمنه»(همره با سخنرانی حسن عباسی در مورد تفنگدارن آمریکایی و دستگیری آنها) بصورت کلیپ موبایل با اندازه 2.50مگابایت





کد قالب بندی شده:

http://www.fetyan.ir/Films/8902/Heymane/...n.net).rar




استاد عباسی بامداد شنبه 4 دی 89 در برنامه هفت از شبکه 3 سیما به نقد سینمای دینی پرداخت. این برنامه در کمتر از 24 ساعت بیش از 30 بازتاب در رسانه ها داشته است که گزیده این برنامه به نقل از مشرق نیوز امده است.

در منابع خمسه قدرت یعنی سیاست، اقتصاد، نظامی گری، اجتماع و فرهنگ، هنرمندان و فرهنگیان از یک سو و نظامیان با نزدیک شدن به مفهوم شهادت، دینی تر ازحوزه های سیاست و اقتصاد هستند.

به گزارش سرویس جنگ نرم مشرق، حسن عباسی تحلیلگر مسایل استراتژیک با حضور در برنامه هفت ،به تحلیل مفهوم سینمای دینی و مذهبی در ایران و جهان پرداخت.

دکتر حسن عباسی از اساتید برجسته علوم استراتژیک، در خصوص سینمای دینی در ایران و جهان گفت: اکثر فیلم هایی که عموم مردم به نام سینمای دینی می شناسند، صرفا سینمای تاریخی است و اگر بخواهیم به آن ها نمره بدهیم، نمره ی سینمای تاریخی می گیرند یک برهه ای از تاریخ را روایت می کنند، نه سینمای دینی. وی فیلم هایی همچون مختارنامه، مریم مقدس در ایران و ده فرمان و ال سید در سینمای غرب را فیلم هایی تاریخی دانست و گفت: این فیلمها برهه ای از تاریخ را روایت می کنند و محتوای دینی آن ها در حداقل است. فیلم دینی این است که بتواند یک حس دینی را به مخاطب منتقل کند.

عباسی با اشاره به فیلم هایی همچون طلا و مس و ترومن شو تصریح کرد: فیلمی همچون طلا و مس یک مضمون دینی را در غالب یک حس به مخاطب منتقل می کند، و عشق به همسر را نه از نوع شهوت و بلکه از این جهت که وی یک انسان است را به خوبی نمایش می دهد.

این کارشناس مسایل فرهنگی با تفکیک بین دو چهارچوب تصوری متمایز حکمت هنر و فلسفه هنر به تشریح این موضوع پرداخت و گفت:

هنر همواره از مجرای وحی به انسان الهام می شود و نمی تواند خارج از مقوله و چهارچوب وحی باشد . این وحی یا وحی الهی است و یا وحی شیطانی.

این استاد دانشگاه افزود: فلسفه هنر ، تبدیل وحی شیطانی به گزاره های ذهنی و فکری با زبان غریزه است ، وسپس تبدیل این ذهنیت به حس است. چنین هنری ماهیت اغواگری و سرگرمی دارد. درحالیکه حکمت هنر تبدیل وحی الهی به عقل با زبان فطری و سپس تبدیل عقل و مکنونات قلبی به حس است. چنین هنری همواره به ارشاد و اعتلای انسان نیل می کند. اما متغیر اصلی در تفکیک این دو حوزه متفاوت هنر، جنبه ی اغوا و ارشاد آنهاست.

رییس مرکز بررسی های دکترینال پس از نقد اینترتینمنت (entertainment) به عنوان محصول وحی شیطانی و فلسفه ی هنر غربی و با جایگزین نمودن حکمت هنر و ماهیت ارشاد و اعتلای آن بحث سینمای دینی را اینگونه تشریح کرد:

برای آنکه سینمای دینی را از دل قرآن استخراج نماییم، نیازی نیست که برای سینماگران خودکلاس تفسیر قرآن بگزاریم، بلکه یک سری انگاره های دینی در قرآن وجود دارد که معمولا با "انّ" یا "قد" در ابتدای فراز قرآنی آغاز می شوند. این آیات دکترین های قرآنی هستند که سنت های الهی هستند و تغییر ناپذیر هستند و هنرمند بدون بررسی تاریخ برای رسیدن به این دکترین ها، میتواند این انگاره ها را دستمایه ای برای ساخت فیلم دینی قرار دهد. ضمن اینکه یک سریگزاره های تشریعی نیز در تعالیم دینی مانند "قاعده ی نفی سبیل"وجود دارد که راه را بر کفار برای تسلط بر مسلمین می بندد. به گونه ای که با این قاعده در ژانر سینمای دینی دیگر نمی توان فیلمی چون از کرخه تا راین داشت که زن مسلمان – که در مبانی هنر در یونان باستان که به آن گایا می گویند، نماد عقیده و سرزمین است- به عقد مرد اجنبی درآید.

این منتقد سریالهای غربی با تشبیه صحنه تئاتر به عالم هستی، و فیلم برداران پشت دوربین به کاتبان اعمال و افعال، اصالت را از آن مخاطبی دانست که پشت تلویزیون نشسته و به صحنه های تئاتر نگاه می کند و اظهار داشت: عالم هستی هم همینگونه است، به این مفهوم که ما انسانها می دانیم که خدایی هست و به اعمال و افکار و افعال انسانها مسلط است، لذا اصالت از خداست.

این استاد دانشگاه سپس فیلم ترومن شو با بازیگری جیم کری را نمونه یک فیلم دینی که به انتقال مفهوم اصالت می پردازد عنوان کرد و گفت: در این فیلم جیم کری در دنیایی زندگی می کند که مردم کشورش اعمال او را از طریق دوربین ها می بینند، در حالی که خودش از این موضوع خبر ندارد و زمانی که متوجه می شود به فکر نوع رفتارهایش می افتد.

وی در ادامه سخنانش، ارائه مفاهیم قرآنی در قالبی هنری را ضروری دانست و گفت: ما در قرآن آیه هایی داریم که با "اِنّ" آغاز می شود، این آیه های دکترین های زندگی جوامع بشری باید قرار بگیرد، به عنوان مثال فیلم طلا و مس، مفهوم آیه "ان مع العسر یسرا" را با یک حس هنری به مخاطب انتقال می دهد.

وی افزود: این در صورتی است که معنای این آیه به اشتباه برای مردم گفته شده است، در این آیه بعد از "اِنّ"، واژه "مع" آمده است که به معنای "با" است، لذا آیه اشاره می کند که با سختی، آسانی است.

وی گفت: در زندگی های امروزی شاهدیم که مردم تلقی دیگری از این آیه دارند به این صورت که این آیه اینگونه برایشان جا افتاده که "ان بعد العسر یسرا"، یعنی بعد از هر سختی، آسانی است.

در ادامه رئیس مر کز بررسی های دکترینال با اشاره به سخن رهبر انقلاب در جمع هنرمندان که فرمود کسی چیزی به شما نداده است که از شما مطالبه کند، تصریح کرد: جامعه دانشگاهی و حوزوی ما باید به این نکته توجه کنند که، این عیب هنرمند و کارگردان نیست که فیلم دینی نمی سازد، چون کارگردان نمی داند فیلم دینی چیست، چون فقه نمی داند، لذا این وظیفه جامعه دانشگاهی و حوزوی است که باید بیاید بگوید این این آیه قرآنی چنین مفهومی دینی در بردارد، از اینجاست که کارگردان می تواند آنرا در قالب یک فیلم روایت کند و فیلم دینی بسازد.

عباسی تعداد فیلم های دینی ساخته شده در کشورمان را بسیار ناچیز خواند و با بیان اینکه حتی بسیاری از کارگردانان وقتی فیلمی می سازند نمی دانند که فیلم دینی ساخته اند گفت: یک کارگردان می رود فیلمی می سازد وقتی از او می پرسیم فیلم دینی ساخته ای می گوید نه من قصدم این نبوده، چون نمی داند فیلم دینی چیست.

حسن عباسی با تاکید بر اینکه در 5 منبع قدرت یعنی سیاست ، اقتصاد، نظامی گری، اجتماع و فرهنگ، هنرمندان و فرهنگیان از یک سو و نظامیان با نزدیک شدن به مفهوم شهادت، دینی تر هستند لذا در حوزه های سیاست و اقتصادبه شدت غیردینی هستیم،به موضوع بانکداری اسلامی پرداخت و اظهار داشت: در قرآن آمده است که ربا به جنگ با خدا رفتن است، و میدانیم که بانک اصلا بر پایه ربا برقرار شده است.

حسن عباسی،استاد برجسته حوزه استراتژی با اشاره به فیلم مستندی به نام "ترقی پول" که نایل فرکوسن، استاد دانشگاه هاروارد در سال گذشته در خصوص ریشه های تاریخی بانک ساخته است گفت: فیلم تاجر ونیزی همین موضوع را به تصویر می کشد، در ونیز آن زمان که خیابانها آب بود، پیاده رو ها هم مسقف بوده است، یهودیانی که ربا می دادند، روی یک صندلی می نشستند که اسم آن صندلی را گذاشتند "بانک"، بعدها ساختمانهایی را ساختند و به جای آن صندلی درون ساختمان به ربا دادن پرداختند، حالا امروز می گوییم بانکداری اسلامی، یعنی جنگ با خدای اسلامی.



این استاد دانشگاه همچنین به موضوع رشد و غی اشاره کرد و اظهار داشت: ما دو مفهوم در قرآن داریم، یکی رشد و دیگری غی، فیلم دینی می تواند هم رشد دهد و هم غی، هنرمند باید بتواند جامعه را با هنر خود رشید کند، و با مفهوم رشد، هنرمند مرشد تلقی می شود. این دو مفهوم از ضرورتی ویژه برخوردارند که باید به آن توجه شود.

[تصویر:  Haft.jpg]



کد قالب بندی شده:

http://www.4shared.com/audio/sS4My2qF/dr...pcom_.html




[تصویر:  Kingdom_of_Solomon__khabar24.jpg]


میز گرد فیلم ملک سلیمان با حضور دکتر حسن عباسی

قسمت اول



کد قالب بندی شده:



قسمت دوم



کد قالب بندی شده:



قسمت سوم



کد قالب بندی شده:



قسمت چهارم



کد قالب بندی شده:



قسمت پنجم



کد قالب بندی شده:


چرا باید به فلسطین کمک کرد ؟

[تصویر:  2ra41e9a42vrthoeqzk.jpg]

کلیپ تصویری



کد قالب بندی شده:

http://www.mediafire.com/?i0yhcut0hha8ztn


کلیپ صوتی



کد قالب بندی شده:





[تصویر:  1893.JPG]

خاتمی و حقوق شهروندی



کد قالب بندی شده:

http://www.netiran.net/uploads_group/1000/49/16746.3gp


لینک غیر مستقیم



کد قالب بندی شده:

http://www.mediafire.com/?3ppi6xv51u4ixht




در سال ۲۰۳۵ چیزی به نام اسرائیل روی کره خاکی وجود ندارد…



کد قالب بندی شده:

http://www.mediafire.com/?wnztr2ym1mz




قلب ها برای که میتپد ؟ (منازعه ی نرم )

کیفیت متوسط



کد قالب بندی شده:

http://www.mediafire.com/?yio2fmmwyom



کیفیت بالا



کد قالب بندی شده:

http://www.mediafire.com/?czmjzmwlzqf


عباسی در پاسخ به شمخانی:

زیر کولر نبودیم در هور و بصره جنگ چریکی می کردیم.

عباسی خاطرنشان کرد: روزی که شما وزیر دفاع شدید چرا در مقابل نامه ۱۳۰ نماینده مجلس که در خصوص بحث هسته‌ای به مقام معظم رهبری فشار می‌‌آوردند نایستادید؟ آیا شما با آن یال و کوپال و درجه‌های خود به عنوان وزیر دفاع در مقابل اینگونه اقدامات ایستادید؟


لینک مدیا فایر




کنترل جمعیت

لینک مدیا فایر



گذراندان خطر تفرقه در شیعه

قسمت اول



کد قالب بندی شده:

http://www.mediafire.com/?ihzxk2x5mid


قسمت دوم



کد قالب بندی شده:

http://www.mediafire.com/?tznxhmtee4y


قسمت سوم



کد قالب بندی شده:

http://www.mediafire.com/?xdjw42gtc2m


قسمت چهارم



کد قالب بندی شده:

http://www.mediafire.com/?iiamymy2q2o



برنامه کنکاش

موضوع گفنگو خاورمیانه بزرگ

لینک مدیا فایر



[align=center]

دفاع نامتقارن

سالن مجتمع فرهنگی خاتم الانبیا(صلّي اللَّه عليه و آله و سلّم) رشت

لینک مستقیم


سخنرانی مورخ 12/12/1388

لینک فورشیرد


حمله به تمدن غرب بجای دفاع ساده اندیشانه



کد قالب بندی شده:

http://www.netiran.info/uploads_group/1000/49/470.mp3
چرا نظام بابت کشتار منافقین در سالهای ?? و هزاران زندانی سیاسی و عملکرد سلیقه ای کمیته انقلاب در دهه ?? که از سوی اپوزیسیون خارج از کشور بازگو می شود عذر خواهی نمی کند ؟ ( در این پاسخ همچنین به خنثی سازی کودتا علیه چاوز توسط ایران و همین طور برخی مسائل اپوزیسیون اشاره می شود)



کد قالب بندی شده:

http://www.mediafire.com/?mmrim1bnnml



پاسخ به سوالی در خصوص علل فقر در ایران و توضیحات مفصلی در خصوص مافیای ثروت و قدرت و همچنین لزوم تقسیم بندی تمام اراضی ایران



کد قالب بندی شده:

http://www.mediafire.com/?m55nhmjywui


سربازی در ایران و تبعات و آسیب های اجتماعی و فرهنگی آن



کد قالب بندی شده:

http://www.mediafire.com/?gmwhviihwuw



سخنرانی مورخ ۲۸/۱۰/۸۸ به مناسبت بزرگداشت روز غزه



کد قالب بندی شده:

http://www.mediafire.com/?3orymjkz1y2




نقد دکتر عباسی بر سیستم آموزشی و آی اس آی



کد قالب بندی شده:

http://www.4shared.com/file/162749878/48...i_isi.html



گفتگوی تمدن ها محمد خاتمی و چالش تفکر اصلاح طلبان

تصویری



کد قالب بندی شده:

http://www.4shared.com/file/158692287/9c...pcom_.html


صوتی



کد قالب بندی شده:

http://www.4shared.com/file/158692720/fe...pcom_.html






دکترین مونروه در مورد حیاط خلوت آمریکا



کد قالب بندی شده:

http://www.mediafire.com/file/4jmdedb2yy...MONROE.3gp



همایش اقتصاد استشهادی - دکتر عباسی
پاسخ دکتر عباسی به سوالی درباره هلوکاست . جوابی بسیار جالب و متفاوت !
از هر طرف که بررسی میکنیم به نفع ماست!
تازه می فهمیم چرا بعضی به اسم هلوکاست حساسیت دارن !
+ این سخنرانی به نام “اقتصاد استشهادی” در دانشگاه خواجه نصیر برگزار شد.



کد قالب بندی شده:




دکتر عباسی در حال سخنرانی بود که جوانی در میان جمع میگه: اگر شما جنگ و جبهه رفته اید افرادی امثال هاشم آغاجری هم جبهه رفته اند و الان دارند تقاص یک حرفشون رو پس می دهند! دکتر عباسی نیز جواب دندان شکنی می دهد در مورد جبهه و جنگ و کسانی که یه روز توی جبهه جنگیدند و امروز دارند به همان آرمان پشت پا می زنند…

کلیپ تصویری



کد قالب بندی شده:

http://mrar14000.persiangig.com/mobarez5...Abbasi.3gp



کلیپ صوتی




کد قالب بندی شده:





بررسی تحلیلی و جذاب علل جام زهر .
چه کسانی جام زهر را به امام نوشاندند ؟ مثلث به تصمیم رساندن امام چه افرادی بودند ؟!
شور و حماسه ی انتخاباتی در این سخنرانی بسیار شنیدنی موج میزند …



کد قالب بندی شده:

http://mrar14000.persiangig.com/mobarez5...Abbasi.3gp



در این کلیپ صحنه هایی رو مشاهده می کنید که در حین صحبت های دکتر در یک همایش عده ای به اصطلاح روشنفکر با شکستن در و پنجره وارد سالن همایش شده و قصد بر هم زدن جلسه رو دارند که…!
باید توجه شود که این همایش کاملا خصوصی بوده و ربطی به دیگران نداشته که در آن دخالت کنند. البته این نوع اعتراض از مدعیان اصلاحات بعید نیست.
در این جنگ نابرابر رسانه ای با دانلود و تکثیر این نوع کلیپ ها دیگران را نیز از این قبیل دیکتاتوری آگاه کنید. کسانی که ادعای اصلاح در شکل حکومت و دموکراسی را دارند و برای حکومت کردن برنامه ریزی میکنند از روشنترین نمونه های ادب و انسانیت به دورند.



کد قالب بندی شده:

http://mrar14000.persiangig.com/mobarez5...Abbasi.3gp



دکتر عباسی- نمادهای شیطان پرستی در فیلم نارنیا



کد قالب بندی شده:

http://mobarezblog.persiangig.com/mobare...p.com).3gp



[تصویر:  Brain_left-brain-right-brain.jpg]

جهان بی مغز

قسمت اول



کد قالب بندی شده:



قسمت دوم



کد قالب بندی شده:


صفحه‌ها: 1 2 3