مشاوره خانواده رایگان عطاملک

نسخه‌ی کامل: اکنون بیش از نیم میلیون اپلیکیشن در فروشگاه مایکروسافت وجود دارد! store
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
مایکروسافت در یک گزارش اعلام کرده است که در حال حاضر تعداد  اپلیکیشن‌های ویندوز و ویندوز فون حدود ۵۰۰,۰۰۰ هزار اپلیکیشن است که تمام آن‌‌ها اکنون در دسترس هستند. این گزارش در وب‌‌سایت مایکروسافت در دوره‌های زمانی مختلف بروزرسانی می‌شود.
با استناد به VentureBeat تعداد کل اپلیکیشن‌های ویندوز استور ۵۲۵,۰۰۰ اپلیکیشن است که ۱۸۷,۰۰۰ از آن‌ها مربوط به ویندوز و ۳۴۰,۰۰۰ آن‌ها مربوط به ویندوز فون است. این اعداد در ۳۰ سپتامبر ۲۰۱۴ منتشر شده است و رشد قابل توجهی را نسبت به دو ماه گذشته نشان می‌دهد.
اگرچه این اعداد همچنان از ۱٫۳ میلیون اپلیکیشن iOS  و اندروید کمتر است اما مایکروسافت در طی یک سال گذشته سعی کرده است تا هرچه بیشتر شکاف بین ویندوز فون و سایر اپلیکیشن‌ها را کاهش دهد که آمار ارقام نشان از موفقیت این تلاش‌ها دارد.
باید قبول کنیم که مایکروسافت فعلا سهم قابل توجهی در میان اسمارت فون‌های بازار ندارد و کم می‌شود بین دوستان و آشنایان یک اسمارت فون ویندوزفونی را مشاهده کرد که احتمالا با راهبرد‌های جدید این کمپانی مشکل مذکور نیز بزودی حل خواهد شد، البته این نکته هم ناگفته نماند که بسیاری از کاربران سیستم عامل ویندوز فون از دستگاه خود راضی هستند و اغلب به روانی و راحتی سیستم عامل خود می‌نازند.
[تصویر:  windowshalfmillion.jpg]