مشاوره خانواده رایگان عطاملک

نسخه‌ی کامل: برنامه‌های کامپیوترتان را به راحتی بر روی این تبلت‌ها نصب کنید! tablet
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
برای کسانی که تبلت‌های سیستم ویندوز می‌خواهند در حال حاضر تبلت‌هایی با قیمت زیر ۱۰۰ دلار به فروش می‌رسد. این تبلت‌های بیسیار سبک نمی‌توانند جای تبلت را بگیرند اما می‌توانند یک مکملی برای کسانی که از کامپیوترهای شخصی یا همان PC استفاده می‌کنند باشند.
 برای کسانی که تبلت‌های سیستم ویندوز می‌خواهند در حال حاضر تبلت‌هایی با قیمت زیر ۱۰۰ دلار به فروش می‌رسد. این تبلت‌های بیسیار سبک نمی‌توانند جای تبلت را بگیرند اما می‌توانند یک مکملی برای کسانی که از کامپیوترهای شخصی یا همان PC استفاده می‌کنند باشند. شرکت‌های Hewlett-Packard , Toshiba و E-FUN تبلت‌های خود را با قیمت‌های پایین‌تر از ۱۰۰ دلار به فروش می‌رسانند که می‌توانند ورژن Windows 8.1 و برنامه‌های کاربردی کامپیوترهای شخصی یا همان PC را اجرا کنند.این دستگاه‌ها می‌توانند برنامه‌های از قبیل Word documents، مرورگرها برای وبگردی، تماشای فیلم و بازی‌های Xbox را اجرا کنند. این دستگاه‌ها همچنین دارای نرم افزار Skype برای کنفرانس ویدیویی و اینترنت اکسپلور ۱۱ هستند. برای مایکروسافت این نوع تبلت‌ها راه را برای رقابت با سیستم اندروید برای بازار تبلت‌های ارزان قیمت‌تر باز می‌کند. شرکت اینتل در حال اجرای پردازنده‌هایی است که تبلت‌ها بتوانند بازی‌هایی با گرافیک بهتر و پخش فیلم‌های HD را ارائه دهند.
همچنین ممکن است با استفاده از تکنولوژی Miracast صفحه نمایش را به یک صفحه نمایش بزرگتر تبدیل کرد. برای چنین قیمت پایینی، این تبلت‌ها با کارایی بالا و خوب برای انجام دادن برنامه‌های عمومی ویندوز مناسب است و این مزیت را دارد که قابل حمل و بسیار سبک است. کاربران این تبلت‌های تنها یک سال می‌توانند به صورت رایگان از برنامه Office 365 and 1TB of Microsoft OneDrive استفاده کنند. پس از آن، کاربران مجبور به پرداخت هزینه اشتراک هستند.
اما با توجه به قیمت ۱۰۰ دلاری این محصولات، این دستگاه‌ها دارای اشکالاتی از قبیل ذخیره سازی محدود تا ۳۲ گیگ که به سرعت پر می‌شود، پایین بودن گرافیک و درخشندگی صفحه نمایش و گزینه‌های اتصال محدود هم هستند. اگر شما نیاز بیشتری به ذخیره سازی بیشتر، صفحه نمایش بزرگ‌تر و یا عملکرد بیشتری دارید باید به لپ تاپ‌های شرکت مایکروسافت نگاهی بیاندازید که قیمت‌هایشان از ۷۹۹ دلار شروع می‌شود. 
[تصویر:  2772629_950.jpg]