مشاوره خانواده آنلاین رایگان عطاملک

نسخه‌ی کامل: 4 عمل اصلی انتخاب آبگرمکن و پکیج دیواری کم مصرف
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
این روزها بحث صرفه جویی در مصرف آب بالا گرفته و بسیاری از شهروندان در تب و تاب کاهش مصرف این مایه حیات هستند تا گرفتار همه گیر شدن جیره بندی آب نشویم. نکته جالب اینکه گاهی چند روز پس از اینکه با وسواس ، تمام نکته های صرفه جویی آب را مو به مو اجرا می کنیم  ناگها متوجه می شویم که پای ظرفشویی ، روشویی و از همه مهمتر زیر دوش حمام به اجبار در انتظار گرم شدن آب ، چند ده لیتر از آن را هدر داده ایم. اینجاست که اهل فن پیشنهاد می کنند پکیج دیواری و آبگرمکن دیواری را جایگزین سیستم موتور خانه کنید تا با کمترین هدر رفت انرژی بلافاصله نیز به آبگرم دسترسی داشته باشید. اما برای انتخاب یک پکیج دیواری یا آبگرمکن دیواری مناسب 4 عمل اصلی وجود دارد که به آنها اشاره میکنیم:
جدای از مصرف انرژی دستگاه به میزان حداکثر مصرف گاز آن که با حروف اختصاری M3/hr مشخص می شود و حداکثر گرمایش Kcal/hr دستگاه توجه کنید. میزان تامین آبگرم نیز با حروف Lit/min مشخص می شود که توجه به آن می تواند قدرت تصمیم گیری را بالا برده و باز هم در کاهش مصرف انرژی نقش داشته باشند.
چنانچه در کنار کاهش مصرف آب به کاهش مصرف گاز نیز اهمیت می دهید بهتر است بدانید که آبگرمکن های دیواری نسبت به انواع مخزنی مصرف گاز کمتری دارند بنابراین گزینه مناسبت تری برای شما هستند. اندازه دستگاه زا نیز بر اساس فضایی که از آن استفاده خواهید کرد در نظر بگیرید.
نشان استاندار ملی روی آبگرمکن نشانگر این است که شما به این امر اشراف دارید که دستگاه استاندارد شما را از بسیاری از ضرر های احتمالی دور نگه می دارد.
ابتدا ایمنی بعدا آبگرم ، چنانچه این شعار را آویزه گوش خود کنیم آبگرمکنی انتخاب می کنیم که افزون بر سامانه هاس ایمنی معمول و استاندارد به شیر اطمینان و کلید حرارتی نیز مجهز باشد. به گواه بخش اورژانس بیمارستان ها هیچ شهروندی از دقت به این موارد باریک تر از مو ضرر نکرده است.

منبع : پکیج دیواری ایران رادیاتور