مشاوره خانواده رایگان عطاملک

نسخه‌ی کامل: به‌زودی شاهد قلم هوشمند از سوی ال‌جی خواهیم بود!
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
سامسونگ و ال‌جی دو کمپانی هم وطن هستند که تاکنون اقتباس‌های زیادی از یک دیگر کرده‌اند و هر کدام سعی دارند تا ویژگی‌های محصولات دیگری را وارد تولیدات خود بکنند. برای مثال کمپانی سامسونگ در عرصه اسمارت فون‌ها سری S و نوت را دارد که در مقابل کمپانی‌ال‌جی با سری G و فبلت‌های G Pro وارد رقابت شده است. اما اگر توجه کرده باشید  سری نوت سامسونگ دارای قلم هوشمندی هستند که واقعا یک ویژگی برای سری نوت محسوب می‌شود که ال‌جی از آن بی‌بهره است.

با وجود اینکه برخی از محصولات ال‌جی قادر هستند با استفاده از قلم کار کنند اما تاکنون کمپانی مذکور توجه خواصی بر روی تولید قلم هوشمند نداشته است و تنها در گوشی  G3 Stylus یک قلم قرار داده بود که چندان هم کاربری نبود. اما طبق شایعاتی که اخیرا منتشر شده است کمپانی کره‌ای ال‌جی نیز تصمیم دارد تا یک قلم هوشمند تولید کند و رقابت کاملی با هموطن خود برقرار سازد. این رقابت که تا حدودی به حسادت نیز شباهت دارد موجب شده ال‌جی بر آن شود تا قلم هوشمند خود را G Pen بنامد (قلم سامسونگ S Pen نامیده می‌شود).

همچنین ال‌جی تصمیم دارد اپلیکیشن مخصوص این قلم را نیز با نام G Scrawl معرفی کند که می‌تواند تجربه‌ای جالب از کار با اسمارت فون را به کاربران القا کند و به احتمال زیاد امکاناتی هم‌ تراز یا بالاتر از قلم سری نوت سامسونگ خواهد داشت.:gh: