مشاوره خانواده آنلاین رایگان عطاملک

نسخه‌ی کامل: از مترجم babylon چه میدانید؟
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
[تصویر:  587760_UNKPGr9N.jpg]
برگرفته از : کشف ماسون
شرکت سازنده و ناشر فرهنگ نامه ی بابل (بابیلون برگردان انگلیسی واژه ی بابل است.) که این روز ها نام کمابیش شناخته شده ای است ، در سال ۱۳۷۵ در اسرائیل تاسیس شده است.این شرکت هم اکنون با بکار گیری حدود هشتاد نفر ، دفاتری در سرزمین های اشغالی و آلمان دارد . نام و نشان عجیب این شرکت یکی از نخستین عناصری است که توجه مخاطب را به خود جلب می کند. برگزیدن نام یک دولت باستانی که روزگاری یهودیان در آن زیسته اند و استفاده از تصویر سرزمینی سبز در میان دو نهر آب ، یادآور آرمان موهوم حکومت یهودی از نیل تا فرات است .
توضیحات بیشتر در ادامه مطلب...


 فراموش نکنیم که آنچه نشان تجاری شرکت می نمایاند ، قلمرو سرزمینی همان دولتی است که این شرکت نامش را بر خود دارد.جالب آنکه کره ی زمینی که شرکت بابل به تصویر کشیده است ، به جز همین دو رود و قلمرو میان آن هیچ جای دیگری ندارد!
عجیب تر اینکه این شرکت دو پایگاه یکسان در اینترنت دارد که در یکی از این دو هیچ نام و نشانی از اسرائیل پیدا نمی شود و به جای آن نشانی دفاتر شرکت در فلسطین ، اردن و دیگر کشورهای اسلامی نوشته شده است!
طبق گفته سایت israel21c  در سال ۲۰۰۴ این شرکت قراردادهایی را با شرکت های نستله ، کوکاکولا ، فورد و نایک که همگی اسرائیلی هستند نیز امضا کرد. حدود ۴۲ در صد از بازار تجاری بابیلون در اروپا بوده و این شرکت نزدیک ۲۵ میلیون کاربر در سراسر دنیا دارد.


منبع : کاتالوگ جنبش دانشجویان جهان اسلام ،