مشاوره خانواده آنلاین رایگان عطاملک

نسخه‌ی کامل: ۲ دوربین بولت دید در شب
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
کمپانی سونی ۲ دوربین بولت دید در شب SNC-EB602R و SNC-EB632R را به سری دوربین های جان سخت خود اضافه کرد.

هر دو این دوربین ها به موتور پردازش تصویر معروف و قدرتمند IPELA و سنسور تصویر Exmor CMOS سونی مجهز هستند.

سخت افزار قدرتمند و فناوری اختصاصی WDR سونی، توانایی بالایی به این دوربین ها حتی در شرایط نامتعادل نوری و محیطی بخشیده است. کیفیت تصاویر WDR دوربین ها ۱۳۰db می باشد. حساسیت بالای سنسور Exmor سونی نیز برداشت تصاویر کم نویز را در فضاهای کم نور تضمین می کند.

دوربین SNC-EB632R در حداقل نور ۰٫۱ لوکس، تصاویر رنگی باکیفیت Full HD با نرخ ۳۰ فریم بر ثانیه ثبت می کند. دوربین SNC-EB602R توانایی بیشتری در برداشت تصاویر رنگی مطلوب در نور کم دارد و در حداقل نور ۰٫۰۵ لوکس به ثبت تصاویر می پردازد، البته با رزولوشن پایینتر ۷۲۰P.

قدرت پرتاب IR نیز در مدل SNC-EB602R حدود ۲۵ متر و در مدل SNC-EB632R درحدود ۳۰ متر می باشد.

هر ۲ دوربین دارای استاندارد IP66 هستند و توانایی های خود را در محدوده دمای ۳۰- تا ۵۰+ درجه سانتی گراد حفظ می کنند. امکان حذف لرزش و تکان از تصاویر نیز از دیگر فناوری های بکار رفته سونی در این دوربین ها است.

ریکی نیشیمورا مدیر راهکارهای حفاظتی سونی در منطقه آسیا اقیانوسیه می گوید :

_  چالش اصلی دوربین های Outdoor، نبود نور مناسب دائمی و شرایط جوی نامتعادل است. ما در این ۲ دوربین مداربسته، میزبان جدیدترین و قدرتمندترین فناوری های این کلاس هستیم که بدون توجه به شرایط محیطی، بهترین و واضح ترین تصاویر را در اختیار کاربران قرار می دهد.

از دیگر فناوری های بکار رفته در این دوربین ها، می توان به سیستم حذف نویز اختصاصی سونی XDNR و سیستم آنالیز هوشمند تصویر DEPA، اشاره کرد.