مشاوره خانواده آنلاین رایگان عطاملک

نسخه‌ی کامل: در بازار آزد کار کنید
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
خیلی جالب است وقتی صبح بلند می شوید و می بینید که یکی از دوستانت توی وبلاگش نشسته راه های کار در بازار آزاد را نوشته است . اما جالب ترین بخش داستان این قسمت است که تقریبا ۸۰ درصد این راه ها ، راه هایی است که عینا شما رفته اید و به قولی موفق شدید . تدرییس در دانشگاه ، کلاس فتوشاپ ، کار در موسسه خصوصی و بعد … کار رایگان و… البته حمید جان از دل تجربیات خود چند راه را هم معرفی کرده اند که اگر کسی می خواهد در بازار آزاد موفق تر شود از آنها استفاده کند .
در هر صورت با اینکه همیشه پشت کامپیوتر خانه بنشینید هیچگاه پروژه ها به سراغ شما نمی آیند : بایستی کمی ارتباط خود را با بازار برقرار کنید ، حال این ارتباط می تواند از طریق کارپاره وقت یا مجانی در موسسه ، اداره ، بسیج ، دانشگاه ، مسجد و … باشد . بد نیست کمی از مقاله حمید نیرومند را با هم بخوانیم :

مثلاً فرض کنید شما قرار است بعد از اخذ مدرک ارشد، مشغول تدریس در یک دانشگاه شوید. باید از همین الان برای آن موقع برنامه داشته باشید. اگر مؤسسات معتبری وجود دارند که حتی با دستمزد ناچیز و حتی رایگان قبول می‌کنند که شما فعلاً که مدرک لیسانس دارید، در آنجا تدریس کنید، قبول کنید! این، برای شما یک سابقه ارزشمند خواهد بود!

چه بسا پس از ارشد، متوجه شوید که رئیس همین مؤسسه یا اطرافیان آن در دانشگاه سمت مهمی پیدا کرده‌اند و به این صورت شما به دانشگاه معرفی می‌شوید در حالی که کلی سابقه تدریس دارید! (جالب است که ماه گذشته یکی از شاگردان من که سر کلاس فتوشاپ من بود، با مؤسسه‌ای که در آنجا به او تدریس کرده‌ بودم تماس گرفته بود و مرا خواسته بود. بعد از اینکه گوشی را برداشتم، گفت: استاد! راستش را بخواهید، من و تعدادی از دوستان، تحت حمایت شرکت x (از شرکت‌های مشهور هم بود)، در تهران یک کانون تبلیغاتی زده‌ایم، دنبال طراح حرفه‌ای می‌گردند، من چون با کار شما آشنا هستم، شما را به مدیر کانون معرفی کرده‌ام. با مزایا و حقوق عالی، اگر خواستید یک هفته تشریف بیاورید اینجا و در خوابگاه شرکت بمانید، اگر پسندیدید، اینجا بمانید وگرنه برگردید به ساوه… که البته من روزی‌ام را در تهران نمی‌جویم و طبیعتاً جواب رد دادم)
متن کامل مقاله در وبلاگ فالوور : مجانی کار کنید تا پولدار شوید!