مشاوره خانواده آنلاین رایگان عطاملک

نسخه‌ی کامل: دستگاه حضور و غیاب و مدل های آن
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
دستگاه حضور و غیاب BioLite Net


در حال حاضر طیف گسترده ای از دستگاه های حضور و غیاب توسط شرکت های مختلف در بازار ایران ارائه می شود که تکنولوژی های مختلفی را در بر می گیرند. دستگاه های حضور و غیاب در مدل های مختلفی از جمله کارت خوان RFID ، دستگاه های حضور و غیاب اثر انگشتی، دستگاه های حضور و غیاب با دوربین هوشمند و دستگاه های حضور و غیاب تشخیص چهره در بازار ارائه می شوند.
[b][تصویر:  icon.PNG] [/b]دستگاه حضور و غیاب با کارت خوان RFID
این دستگاه ها شامل یک کارت خوان RFID است که عموما با کارت های Contact Less و Mifare را شامل می شود. که کارت های Mifare به علت امکان ریختن اطلاعات بر روی کارت در رستوران ها نیز مود استفاده قرار می گیرند. از کارت خوان ها عموما برای ورود خروج به پارکینگ و ورود و حضور و غیاب افراد استفاده می شود.
[b][تصویر:  icon.PNG] [/b]دستگاه حضور و غیاب اثر انگشتی
در حال حاضر تنوع گوناگونی از دستگاه های حضور و غیاب اثر انگشتی در بازار وجود دارد که عموما سنسورهای نوری یا همان سنسور های Optical را شامل می شود. این سنسورها نور را به اثر انگشت تابانده و نور بازتابی را اسکن می کنند.این سنسور ها با کیفیت ها و قدرت اسکن های مختلفی بر روی دستگاه های حضور و غیاب قرار می گیرند که محاسن و معایب خود را دارند که از جمله معایب آن میتوان به عدم شناسایی اثر انگشت های کثیف و آلوده و عدم شناسایی اثر انگشت تقلبی اشاره کرد. نسل جدید سنسور های اثر انگشت سنسور های پلیمری یا سنسور های LE نامیده می شوند که با ورود خود انقلابی را در سنسور های اثر انگشت ایجاد کرده است. این سنسورها بر اساس بار الکتریکی بدن کار می کند و بر خلاف سنسور های Optical یا نوری قابلیت شناسایی اثر انگشت های معیوب، کثیف و آلوده و شناسایی اثر انگشت های تقلبی را دارد.
[b][تصویر:  icon.PNG] [/b]دستگاه حضور و غیاب تشخیص چهره
نسل جدید دستگاه های حضور و غیاب دارای دوربین ها هوشمند و دوربین های تشخیص چهره هستند. دوربین های هوشمند به نوعی طراحی شده است که پس از ثبت اثر انگشت تنها در صورتی که فرد در جلوی دوربین قرار گرفته و عکس او ثبت شود دستگاه اجازه ورود را به کاربر می دهد. این دستگاه ها در مراکز با تعداد پرسنل بالا مورد استفاده قرار می گیرند و به منظور عدم تعریف اثر انگشت مدیران سیستم به جای افراد دیگر بر روی دستگاه ها قرار داده شده اند. جدیدترین نسل دستگاه های حضور و غیاب دارای دوربین تشخیص چهره هستند و قابلیت تشخیص چهره فرد را دارند. در این دستگاه ها چهره سه بعدی افراد شناسایی می شود و در برخی مدل های ابتدایی تنها 2 نقطه چشم شناسایی می شود.آخرین نسل این دستگاه ها 25 نقطه صورت را شناسایی می کنند و اسکن سه بعدی صورت و نقاط صورت را برای تشخیص افراد ملاک قرار می دهد. این دستگاه ها دارا هوش مصنوعی هستند و تغییرات چهره فرد را شناسایی کرده و در حافظه خود قرار داده تا در بررسی ها بعدی در شناسایی چهره با مشکلی مواجه نمی شوند.

[تصویر:  19725494-7912-4D49-BE7D-2F49168C74C4.jpg]

Suprema Biolite Net
دستگاه حضور و غیاب Biolite net هم به عنوان دستگاه حضور و غیاب و هم به عنوان دستگاه کنترل تردد استفاده می شود. این دستگاه داری استاندارد IP65 است که ضد آب و ضد گرد و قبار می باشد همین موضوع امکان استفاده از این دستگاه کنترل تردد و حضور و غیاب را در بیرون از ساختمان فراهم می کند. از جمله امکانات این دستگاه می توان به قابلیت تعرف 5 هزار کاربر و 10 هزار اثر انگشت و ثبت 50 هزار تردد از جمله ویژگی های این دستگاه می باشد.


[تصویر:  vijegiha.png]


ساختار ضد آب
دستگاه حضور و غیاب Biolite net دارای استاندارد IP 65 است که امکان نفوذ آب و گرد و قبار به این دستگاه غیر ممکن است و از این دستگاه می توان در بیرون ساختمان و فضای باز استفاده کرد.



پردازشگر قدرتمند 400MHz
دستگاه حضور و غیاب Biolite Net داری یک CPU 400 Mhz است که تطابق اثر انگشت در کنار شناسایی کد و کارت RFID را با سرعت بسیار بالایی فراهم می کند.



كنترل تردد هوشمند
دستگاه حضور و غیاب Biolite Net دارای رله داخلی است که امکان استفاده این دستگاه به عنوان دستگاه کنترل تردد را فراهم می کند که امکان برنامه ریزی و زمان بندی توسط سیستم به منظور باز و بسته شدن در ب ها را برای مدیران فراهم می کند.این دستگاه قابلیت استفاده به صورت مستقل از شبکه را دارد و در صورت اختلال در شبکه امکان کارکرد مستقل آن وجود دارد و در صورت ایجاد اختلال در شبکه, دستگاه بدون اشکال به کارکرد مستقل خود ادامه می دهد.



قابليت اتصال به شبكه LAN
Biolite Net قابلیت اتصا از طریق شبکه LAN را دارد و این امر انعطاف پذیری منحصر به فردی را برای طراحی سیستم های امنیتی را در اختیار مدیران سیستم قرار می دهد. استفاده از دستگاه های سوپریما به علت دارا بودن DHCP و قابلیت اتصال به شبکه, امکان دسترسی به دست گاه ها با فاطله زیاد توسط اینترنت و شبکه را فراهم می کند و کابل کشی های اضای را حذف می کند.



الگوريتم پیشرفته شناسايي اثر انگشت
محصولات بیومتریک شرکت سوپریما suprema دارای یکی از قدرتمند ترین الگوریتم های تشخیص اثر انگشت در دنیا هستند و همین موضوع قدرت خاصی در تطابق اثر انگشت به دستگاه های این شرکت می دهد. فناوری و الکوریتم تشخیص اثر انگشت محصولات شرکت سوپریما از سوی FVC و NIST MINEXT TEST به عنوان قدرتمند ترین الگوریتم تشیص اثر انگشت دنیا معرفی شده است.



ارتباطات منتوع شبكه و كنترل تردد
BioLite Net دستگاه حضور و غیاب دارای ارتباطات متنوع شبکه از قبیل LAN ، RS485 را دارد ودارای خروجی رله و و پورتهاي كنترل تردد Wiegand و TTL I/O برای استفاده کاربران است.


































دستگاه Secure-IO
دستگاه Secure-IO یک مکمل امنیتی جهت ارتقای سطح امنیتی سیستم های کنترل تردد است. این دستگاه مابین دستگاه های کنترل تردد (Biolite-net , BioStation, ...) و سیستم های الکترونیکی و سیستم های باز و بست درب ها نظیر قفل های برقی, درب اتوماتیک و آلارم قرار می گیرد.
* این دستگاه بنا بر نیاز مشتری و با درخواست وی به همراه دستگاه قابل ارائه است.




سنسور اثر انگشت Biomini با پورت USB
در سازمان ها و ارگان هایی که تعداد پرسنل زیادی دارند به منظور سهولت تعریف اثر انگشت در دستگاه های حضور و غیاب, اثر انگشت افراد توسط سنسور اثر انگشت Biomini اسکن شده و از طریق کامپوتر و شبکه بر روی دستگاه ها قرار می گیرد.
* این دستگاه بنا بر نیاز مشتری و با درخواست وی به همراه دستگاه قابل ارائه است.




آداپتور 12V 2.5A
آداپتور جهت تامین برق دستگاه مورد استفاده قرار می گیرد.
* این کالا به همراه دستگاه ارائه می گردد.



باطری قابل شارژ
در هنگام قطع جریان برق ، باطری قابل شارژ تا حدود 5 ساعت امکان استفاده از دستگاه را فراهم می کند.
* این دستگاه بنا بر نیاز مشتری و با درخواست وی به همراه دستگاه قابل ارائه است.




  • در حالت بالا با تعرف IP برای دستگاه به صورت دستی و یا اتوماتیک امکان برقراری ارتباط بین دستگاه حضور و غیاب و نرم افزار از طریق شبکه و اینترنت فراهم می شود و تنظیمات دستگاه از طریق شبکه انجام می شود و اطلاعات ورود و خروج پرسنل به صورت آنلاین از طریق شبکه بر روی نرم افزار قابل مشاهده است.

  • در این حالت به منظور استفاده از قابلیت کنترل تردد دستگاه، خروجی رله آن به قفل برقی, گیت ورود و خروج و ... متصل می شود.
  • به منظور افزایش سطح امنيتي مي توان از دستگاه Seure_IO قبل از قفل برقی و گیت ورود و خروج استفاده کرد.منبع:دستگاه حضور و غیاب
تشکر مطلب خوبی بود
دستگاه حضور و غیاب-ساعت حضور و غیاب - دستگاه حضور و غیاب تشخیص چهره- تشخیص چهره- سیستم حضور و غیاب-حضور و غیاب- حضور غیاب- حضوروغیاب- برد هوشمند- قیمت دستگاه حضور و غیاب- ویدئو پروژکتور-دیتا پروژکتور-هوشمند سازی ساختمان-اسکنر اثر انگشت-سنسور اثر انگشت اسکنر اثر انگشت بایومینی biomini- کنترل تردد- دستگاه کنترل تردد- سیستم کنترل تردد - خانه هوشمند- حضور و غیاب- حضور غیاب- حضور وغیاب - حضور-حضورو غیاب- حضور وغیاب- دستگاه حضور و غیاب- دستگاه حضور غیاب-دستگاه حضوروغیاب- دستگاه- ساعت حضور و غیاب-ساعت حضور و غیاب- ساعت حضور غیاب- ساعت حضوروغیاب- حضور- غیاب- ساعت- سیستم حضور و غیاب- سیستم حضور غیاب-سیستم حضوروغیاب- سیستم- انگشتی- اثر انگشت-تشخیص چهره- دستگاه تشخیص چهره - ساعت حضور و غیاب تشخیص چهره- قیمت دستگاه حضور و غیاب- قیمت ساعت حضور و غیاب - قیمت سیستم حضور و غیاب- قیمت حضور و غیاب- قیمت حضورغیاب- ایرانی- تولید ایران- ساخت ایران- کنترل تردد-کنترل تردد اکسس کنترل- هوشمند- هوشمند سازی- هوشمند سازی ساختمان- هوشمند سازی منازل-آموزش هوشمند سازی ساختمان- شرکت هوشمند سازی ساختمان-سیستم هوشمند سازی ساختمان- هوشمند سازی ساختمان شیراز-هوشمند سازی ساختمان در مشهد-
هوشمند سازی ساختمان چیست- شرکت هوشمند سازی منازل - هوشمند سازی منازل مسکونی- تلریخچه هوشمند سازی منازل - اعطای نمایندگی هوشمند سازی منازل- آموزش هوشمند سازی منازل- هوشمند سازی برق ساختمان - خانه هوشمند- خانه هوشمند چیست؟- سیستم خانه هوشمند- پروژه خانه هوشمند- مقاله خانه هوشمند- bms- ویدئو- ویدئو پروژکتور-ویدئو پروژکتور دست دوم-ویدئو پروژکتور جیبی- قیمت ویدئو پروژکتور- قیمت انواع ویدئو پروژکتور- دیتا- دیتا پروژکتور- قیمت دیتا پروژکتور- لیست قیمت دیتا پروژکتور- فروش دیتا پروژکتور- قیمت دیتا پروژکتور جیبی- لیست قیمت دیتا پروژکتور- دیتا پروژکتور جیبی- قیمت- نمایمدگی- سیستم کنترل تردد-دستگاه کنترل تردد- کنترل تردد افراد- کنترل ورود و خروج- کنترل دسترسی- کنترل تردد access control-قیمت ویدئو پروژکتور سونی-ویدئو پروژکتور سونی- سونی- sony-دیتا پروژکتور پاناسونیک- فروش دیتا پروژکتور پاناسونیک- ویدئو دیتا پروژکتور پاناسونیک-پاناسونیک- panasonic-دیتا پروژکتور سونی-قیمت دیتا پروژکتور epson s18-دیتا پروژکتور اپسون- قیمت دیتا پروژکتور اپسون- نمایندگی دیتا پروژکتور اپسون- نمایندگی دیتا پروژکتور اپسون- نمایندگی اپسون-اپسون-اپسون در ایران-epson- ویدئو دیتا پروژکتور بنکیو-بنکیو-ویدئو پروژکتور بنکیو-دیتاپروژکتور بنکیو-قیمت ویدئو پروژکتور بنکیو-ویدئو پروژکتور اپتما-اپتما-دیتاپروژکتور اپتما-ویدئو دیتا پروژکتور اپتما-اپتما-ویدئو پروژکتور ایسر-ایسر-دیتاپروژکتور ایسر-قیمت ویدئو پروژکتور ایسر-ویدئو دیتا پروژکتور ایسر-ویدئو پروژکتور ان ای سی-ان ای سی-دیتاپروژکتور ان ای سی-قیمت ویدئو پروژکتور ان ای سی-ویدئو دیتا پروژکتور ان ای سی-ویدئو پروژکتور این فکوس-این فکوس-دیتاپروژکتور این فکوس-قیمت ویدئو پروژکتور این فکوس-ویدئو دیتا پروژکتور این فکوس-اسکنر-اثر انگشت-اسکنر اثر انگشت-دستگاه اثر انگشت-اسکنر اثر انشگتBiomini-اسکنر اثر انشگت biomini plus-اسکنر اثر انشگت real scan g10-اسکنر اثر انشگت تک انگشتی-اسکنر اثر انشگت چهار انگشتی -اسکنر اثر انگشت قیمت -اسکنر اثر انگشت سوپریما-اسکنر اثر انگشت دفاتر اسناد رسمی-قیمت اسکنر اثر انگشت-دستگاه اسکنر اثر انگشت-فروش اسکنر اثر انگشت-دستگاه کارت خوان حضور و غیاب- قیمت دستگاه کارت خوان حضور و غیاب- دستگاه حضور و غیاب اثر انگشتی- دستگاه حضور و غیاب قیمت- دستگاه حضور و غیاب ارزان-قیمت دستگاه حضور و غیاب اثر انگشتی- فروش دستگاه حضور و غیاب- خرید دستگاه حضور و غیاب- بهترین دستگاه حضور و غیاب- لیست قیمت دستپاه حضور و غیاب اثر انگشتی- قیمت دستگاه حضور و غیاب اثر انگشتی در اصفهان- قیمت دستگاه حضور و غیاب با اثر انگشت- قیمت فروش دستگاه حضور و غیاب اثر انگشتی- دستگاه حضور و غیاب اثر انگشتی مشهد- دستگاه حضور و غیاب اثر انگشتی اصفهان- دستگاه حضور و غیاب اثر انگشتی تبریز- دستگاه حضور و غیاب اثر انگشتی شیراز- قیمت دستگاه حضور و غیاب اثر انگشتی- لیست قیمت قیمت دستگاه حضور و غیاب - لیست قیمت قیمت دستگاه حضور و غیاب اثر انگشتی- قیمت دستگاه حضور و غیاب کارتی- قیمت دستگاه حضور و غیاب ارزان- قیمت دستگاه حضور و غیاب لمسی-قیمت فروش دستگاه حضور و غیاب اثر انگشتی-سیستم کنترل تردد- سیستم های کنترل تردد-سیستم جامع کنترل تردد-سیستم کنترل تردد اتاق سرور-سیستم کنترل تردد هوشمند-نرم افزار حضور و غیاب -نرم افزار حضور و غیاب رایگان-نرم افزار حضور و غیاب دانلود-نرم افزار حضور و غیاب دانش آموزان-دانلود نرم افزار حضور و غیاب -دانلود نرم افزار حضور و غیاب دانش آموزان-دانلود رایگان نرم افزار حضور و غیاب پرسنل-نرم افزار حضور و غیاب تحت شبکه-نرم افزار حضور و غیاب تحت وب-نرم افزار حضور غیاب تحت وب-برد هوشمند-برد هوشمند چیست-برد هوشمند iboard -برد هوشمند پاناسونیک-وایت برد هوشمند -تخته وایت برد هوشمند-قیمت برد هوشمند -دانلود نرم افزار برد هوشمند-تخته هوشمند-تخته هوشمند مدارس-تخته هوشمند قیمت-تخته هوشمند مدارس قیمت-تخته هوشمند مدارس چیست-تخته های هوشمند مدارس-
تشکر فراوان از این مطلب