مشاوره خانواده رایگان عطاملک

نسخه‌ی کامل: تا پایان سال پشتیبانی اینترنت ۲۰۲۰ آنلاین می‌شود
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
غلامرضا شیدایی با بیان این موضوع اظهار کرد: تجربه موفقیت‌آمیز پاسخگویی و پشتیبانی از مشترکان اینترنت پرسرعت مخابرات تهران در استان البرز و همچنین تجربه ارزنده سرعت رفع خرابی از طریق شماره تلفن 17 که قریب به هشت میلیون مشترک را پشتیبانی می‌کند، موجب شد هیأت مدیره شرکت مخابرات استان تهران مسئولیت نظارت و مدیریت مراکز پاسخگویی 2020 را بر عهده کارکنان این شرکت قرار دهد.

وی با بیان اینکه آقای صادقی عضو هیئت مدیره شرکت، راهبری این طرح و معاونت تجاری و ادارات کل مناطق شرکت اجرای آن را بر عهده دارد افزود: تمرکززدایی مراکز پاسخگویی، بهبود نظارت و مدیریت بهتر توسط همکاران شرکت و افزایش حداکثری رضایت مشتریان، از مهم‌ترین اهداف تغییرات انجام گرفته شده در نحوه اداره مراکز پاسخگویی به مشترکان اینترنت پرسرعت شرکت مخابرات استان است.

نایب رییس هیأت مدیره مخابرات از همکاری خوب شرکت خدمات اول مخابرات تقدیر و خاطر نشان کرد:‌ هشتاد درصد تغییرات انجام و 20 درصد باقی مانده تا یک ماه آینده انجام می‌شود و امیدواریم میانگین زمان پاسخگویی توسط همکاران مراکز پشتیبانی 2020 به کمتر از یک دقیقه برسد.

او با اشاره به این که تأمین نیروی انسانی مورد نظر، بر عهده شرکت خدمات اول مخابرات و مدیریت و پاسخگویی و پشتیبانی بر عهده همکاران شرکت مخابرات تهران است اظهار امیدواری کرد تا پایان سال جاری شاهد پاسخگویی آنلاین 2020 باشیم.