مشاوره خانواده آنلاین رایگان عطاملک

نسخه‌ی کامل: کمپانی بوش از دوربین تحت شبکه جدید خود با نام DINION IP StarLight 8000 MP رونمایی کرد
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
استارلایت ۸۰۰۰ اِم پی یک دوربین ۵ مگاپیکسلی است که در شرایط نوری بسیار ضعیف، یعنی شرایطی که دوربین های دیگر تصاویر سیاه و سفید تولید می کنند، قادر به ارائه تصاویر کاملا رنگی است.

در واقع این اولین دوربینی است که در تاریکی و بدون استفاده از سنسور مادون قرمز و لامپ های مرسوم LED، تصاویر رنگی ارائه می کند. همچنین در تاریکی مطلق و در شرایطی که دوربین های صنعتی دیگر، قادر به ارائه تصویر نیستند، استارلایت ۸۰۰۰MP تصاویر سیاه و سفید ارائه می کند. 

فناوری انحصاری بوش موسوم به iAE یا نمایش خودکار هوشمند، باعت شده که دوربین به سرعت خود را با تغییر شرایط نوری محیط هماهنگ نماید تا خیال کاربران از دسترسی به تصاویر باکیفیت طی ۲۴ ساعت شبانه روز و ۷ روز هفته راحت باشد.

این دوربین در شرایط نوری ۰٫۰۱۲۱ لوکس، تصویر ۵ مگاپیکسل رنگی با نرخ ۳۰ فریم بر ثانیه و در ۰٫۰۰۸۲۵ لوکس نوری، تصویر ۲ مگاپیکسل رنگی با نرخ ۳۰ فریم ارائه می نماید.

استارلایت ۸۰۰۰MP با اتکا به سنسور تصویر جدید و لنز قدرتمند خود و سیستم هوشمند حذف دینامیک نویز موسوم به IDNR، تصاویر با درصد نویز بسیار پایین ارائه می کند که در قیاس با رقبا، حجم بسیار کمی نیز برای ذخیره سازی نیاز خواهد داشت.

با اتکا به این نوآوری ها، دغدغه کاربران نسبت به ناکارآمدی دوربین ها در نواحی با شرایط نامساعد نوری مانند پارکینگ ها، انبارها و پروژه های شهری بطور کامل برطرف می گردد.

در حال حاضر قیمت بوش Starlight 800 MP حدود ۱۰۰۰ دلار می باشد.
منبع :دوربین مداربسته