مشاوره خانواده آنلاین رایگان عطاملک

نسخه‌ی کامل: اپل در کره جنوبی رکورد زد: کاپرتینویی ها 33 درصد بازار کره را اختیار دارند
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
میزان سهم اپل از بازار گوشی های هوشمند کره جنوبی، در سه ماهه پایانی 2014 به لطف عرضه آیفون 6 و آیفون 6 پلاس رشد قابل توجهی داشته و اکنون 33 درصد این بازار متعلق به اپل است. این آمار که از طرف شرکت CounterPoint منتشر شده، نشان می دهد که سهم اپل در سه ماهه پایانی سال میلادی گذشته بیش از دو برابر افزایش یافته و از 15 درصد به 33 درصد رسیده است.

 رشد درصد سهم اپل از بازار کره از آن جهت اهمیت دارد که کاپرتینویی ها اولین شرکت خارجی هستند که در کره جنوبی توانسته اند سهمی بیش از 20 درصد کسب کنند. سامسونگ نیز در مدت مشابه، از 60 درصد به 46 درصد رسیده که افتی مشهود در سهم این کره ای در بازار کشورش را نشان می دهد. پس از سامسونگ و اپل نیز شرکت ال جی با 14 درصد از سهم بازار وجود دارد.

اگر این روند صعودی اپل همچنان ادامه داشته باشد، در سه ماهه اول سال 2015  اپل می تواند جایگاه سامسونگ کره ای را در کره جنوبی بگیرد.

پیشرفت های اپل تنها محدود به کره جنوبی نبوده و این شرکت توانسته سهم خود در بازار ژاپن را از 20 درصد به 50 درصد افزایش دهد. در بازار چین نیز، اپل رتبه سوم را پس از شیائومی و لنوو به دست آورده است. بنظر می رسد مردم بسیاری منتظر آیفون های بزرگتر بوده اند. شما درباره این آمار چه فکر می کنید؟