مشاوره خانواده رایگان عطاملک

نسخه‌ی کامل: اپراتور دوم: هیچ کس به کمیسیون اصل 90 نرفته است!!
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
در حالیکه خبرگزاری مجلس شورای اسلامی امروز گزارش جامعی را به نقل از عضو هیات رییسه کمیسیون اصل نود منتشر کرده و در آن به برخی تخلفات پیرامون عملکرد این اپراتور پرداخته بود، روابط عمومی ایرانسل با پاسخی پیامکی تلویحا تمام اظهارات این مقام را کذب و دروغ اعلام کرد.


در خبری که امروز صبح روی خبرگزاری خانه ملت قرار گرفت، آمده بود: عضو هیأت رئیسه کمیسیون اصل نودم قانون اساسی مجلس، با اشاره به شکایت تعدادی از شرکت‌ها از ایرانسل، گفت: بر اساس ادعای شاکیان، شرکت ایرانسل خود به صورت مجزا اقدام به فروش سهام کرده که قطعا این اقدام غیرقانونی است.
به گزارش خانه ملت، مصطفی افضلی‌فرد از شکایت تعدادی از شرکت‌های خصوصی از شرکت خدمات ارتباطی ایرانسل به کمیسیون اصل نودم قانون اساسی مجلس خبر داد و گفت: امروز جلسه‌ای با حضور مدیران شرکت ایرانسل، مسئولان سازمان بورس و شکایان در کمیسیون برگزار شد.
نماینده مردم اردبیل، نیر و نمین در مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه شرکت خدمات ارتباطی ایرانسل یک شرکت سهامی خاص است، افزود: بر اساس قانون، این شرکت باید سهام خود را از طریق بورس به متقاضیان واگذار کند، اما بر اساس ادعای شاکیان، شرکت ایرانسل خود به صورت مجزا اقدام به فروش سهام کرده که قطعا این اقدام غیرقانونی است.
عضو هیأت رئیسه کمیسیون اصل نودم قانون اساسی مجلس، ادامه داد: این کمیسیون به صورت جدی تمام مسائل مربوطه را پیگیری می‌کند و در زمان مناسب نتیجه نهایی را اعلام می‌کند.
لازم به ذکر است که پیش از این سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی فرصت شش‌ماهه‌ای را به ایرانسل برای اجرا و زمان بندی عرضه سهام این شرکت در بورس داده بوده است.
چند ساعت بعد ایرانسل پیامکی به برخی خبرنگاران ارسال کرد که در نوع خود جالب بود.
در این پیامک آمده است: در پی انتشار خبری با ادعای فروش سهام ایرانسل، روابط عمومی این شرکت اعلام کرد: تا به حال ایرانسل هیچ سهامی را نه در بورس و نه در خارج از بورس واگذار نکرده است و اصولا موضوع واگذاری سهام در خارج بورس موضوعیت ندارد و مطرح نشده است.
همچنین در جلسه ای با موضوع اشاره شده در خبر هم هیچ کس از ایرانسل حضور نداشته است!