مشاوره خانواده آنلاین رایگان عطاملک

نسخه‌ی کامل: گوشی جدید لنوو در راه است
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
بر اساس اطلاعات منتشر شده، Vibe Z3 Pro به صفحه‌نمایش 5.5 اینچی که در دل فریم فلزی نشسته، مجهز شده و نشان دهنده کاهش اندازه دستگاه نسبت به نسل قبلی است که با نمایشگر 6 اینچی در آن مواجه بودیم.

Lenovo Vibe Z3 Pro نیز همچون بسیاری از پرچمداران 2015، از پردازنده 64 بیتی اسنپدراگون 810 با 4 هسته پردازشی بهره خواهد برد. لنوو در دستگاه پرچمدار خود از 4 گیگابایت حافظه رم استفاده کرده که 64 گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی داخلی نیز آن را همراهی می‌کند. دوربین اصلی این دستگاه 16 مگاپیکسلی بوده و از OIS و فلاش سه‌گانه برخوردار است. گفته می‌شود که این دستگاه در کنار کلید اختصاصی دوربین، از یک کلید قطع صدا نیز بهره می‌برد که نمونه آن را در آیفون‌های اپل مشاهده کرده‌ایم. اسپیکرهای دستگاه در قسمت پایین جاسازی خواهند شد و باتری 3400mAh آن نیز قابل تعویض نخواهد بود.
لنوو شرکت رایانه‌ای چینی و چندملیتی است، که از بزرگترین شرکت‌های تولید و توزیع‌کننده لپ‌تاپ، رایانه شخصی، تجهیزات جانبی و دیجیتالی در دنیاست. دفاتر مرکزی شرکت لنوو در شهرهای پکن و موریزویلِ کارولینای شمالی قرار دارند. این شرکت با نام اصلی «لِجند» (Legend) در سال ۱۹۸۴ توسط لیو شوانژی در شهر پکن تاسیس شد و در سال ۱۹۹۳ با پیشی گرفتن از دو شرکت اِی‌اِس‌تی و کامپک به بزرگترین تولیدکننده داخلی رایانه در چین تبدیل گشت. شرکت لجند به سال ۱۹۹۹ به مقام بزرگترین فروشنده رایانه شخصی در منطقه آسیا-اقیانوسیه (به غیر از کشور ژاپن) دست یافت و به منظور نوآوری در تولید رایانه و تامین نیازهای مشتریان خود، اقدام به ایجاد چند مرکز تحقیق و توسعه کرد.