مشاوره خانواده رایگان عطاملک

نسخه‌ی کامل: مردان توییتر را بیشتر می‌پسندند
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
آمارها نشان داده که شبکه اجتماعی توییتر در میان مردان از محبوبیت بیشتری برخوردار است.

توییتر که تا امروز به عنوان یک شبکه معتدل در جذب مساوی مخاطبان خانم و آقا محسوب می‌شد، اکنون بیشتر مورد پسند مردان است تا زن‌ها! بر اساس گزارش Pew ، حدود 22 درصد از مردان  و 15 درصد از زنان از این شبکه اجتماعی استفاده می‌کنند.
توییتر یک شبکهٔ اجتماعی و سرویس ارائه دهندهٔ میکروبلاگ است که به کاربران اجازه می‌دهد تا ۱۴۰ حرف، پیام متنی را که توییت (به انگلیسی: Tweet) نامیده می‌شود، ارسال کنند.
توییتر در مارس ۲۰۰۶ توسط جک دورسی ایجاد شد و در ژوئیه ۲۰۰۶ آغاز به کار کرد. این میکروبلاگینگ در سال ۲۰۱۲ دارای ۵۰۰ میلیون کاربر فعال بوده است که ۳۴۰ میلیون توییت در روز ارسال می‌کنند و بیش از ۱٫۶ میلیارد جستجو در آن انجام می‌شود.
یکی از ویژگی‌های توییتر محدود بودن به تایپ تنها ۱۴۰ کاراکتر است. این دو شناسه به قدری نو بود که به سرعت در بین کاربران اینترنت به محبوبیّت رسید. در توییتر افزون برفرستادن نوشتار می‌توان فیلم، عکس، و صدا نیز ارسال کرد. توییتر در لغت به معنی جیک جیک کردن است.
شعبه مرکزی توییتر در سان‌فرانسیسکو، ایالت کالیفرنیا واقع است و دفاتری نیز در شهرهای بوستون، نیویورک و سن‌آنتونیو دارد. توییتر در رتبه بندی وبگاه الکسا در میان ده وبگاه برتر در رتبه هشتم قرار دارد. در حال حاضر شرکت توییتر بیش از ۶۰۰ کارمند دارد و در ۱۶ زبان در دسترس است.
جالب بود نمیدونستم.