مشاوره خانواده آنلاین رایگان عطاملک

نسخه‌ی کامل: هارد دیسک بنفش
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
مپانی Western Digitall از جمله تولیدکنندگان بزرگ هارد دیسک است و سیستم های ذخیره ساز این کمپانی جزو بهترین های بازار به شمار می روند.

این کمپانی هارد دیسک های خود را با رنگ های مختلف برای مصارف مختلف تولید و نشانه گذاری می کند. تاکنون ذخیره سازهای WD در رنگ های سبز (کم مصرف)، سیاه (بالاترین کارایی در مجموع)، آبی (استاندارد) و قرمز (برای ذخیره تصاویر با نرخ فریم بالا) به بازار عرضه شده اند.

جدیدترین نوآوری WD در عرصه ذخیره سازها «هارد دیسک بنفش» نام دارد که در نمایشگاه IFSEC 2014 لندن معرفی شد. این هارد دیسک در ظرفیت های ۱ تا ۴ ترابایت و مخصوص سیستم های دوربین مداربستهhttp://tmpgroup.ir/ و نظارت تصویری طراحی شده است.
به گفته WD، هارد دیسک بنفش ۳ مزیت نسبت به بقیه انواع هارد دارد که آن را به بهترین انتخاب برای استفاده در سیستم های نظارت تصویری تبدیل می نماید.
ضمنا این هارد دیسک مجهز به یک پوشش شفاف است که سبب می شود بیننده بتواند مکانیزم کار هارد دیسک را مشاهده کند.

هدف WD از معرفی هارد بنفش در IFSEC 2014، جلب نظر و همراهی تولیدکنندگان بزرگ سیستم های نظارت تصویری برای استفاده از این هارد در محصولاتشان و یا حداقل توصیه آنها به استفاده از آن بوده است. چرا که در غیر این صورت امیدی به موفقیت این محصول نخواهد بود.

در واقع کاربران معمولی اهمیت چندانی به کارایی و توانایی هارد دیسک ها نمی دهند و در بسیاری از کشورها حتی از این موضوع اطلاع ندارند! بنابراین همراهی کمپانی های بزرگ سیستم های نظارت تصویری برای موفقیت هارد بنفش، حیاتی است.

گذر زمان نشان خواهد داد که محصول جدید WD تا چه حد در جلب نظر کمپانی های مختلف موفق بوده است.