مشاوره خانواده آنلاین رایگان عطاملک

نسخه‌ی کامل: استفاده از راه بندهای جاده ای
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
استفاده از راه بندهای جاده ای برای کنترل وسایل نقلیه در پارکینگ ها


مسئولین پارکینگ ها می دانند برخی رانندگان برای آنکه هزینه پارکینگ را نپردزند تا چه حد شجاع می شوند. فرار کردن از زیر میله های راهبند چسبیدن به ماشین جلویی و همزمان خارج شدن و یا گول زدن سیستم های خودکار به گونه ای که تا رد شدن اتومبیلشان باز بمانند از این موارد محسوب می شود. لذا شرکت "لداوانا کلیپ" یک سیستم راه بند میله ای زیر سطحی و یک راه بند میله ای معمولی را با یکدیگر یکپارچه نموده است تا در ورودی و خروجی پارکینگ ها استفاده شوند. همان طور که گفته شد این سیستم ترکیبی از راه بندهای میله ای این شرکت با قابلیت اعتماد 100درصد و راه بندهای میله ای زیر سطحی جدید این شرکت می باشد. آقای کریس مک کارتین، از مدیرانشرکت لداواناکلیپ در این مورد می گوید:"این محصول کاملا در اختیار کاربر است" بیشتر پارکینگ های امروزه رو به سوی استفاده از راهبند های میله ای برده اند . اما در بیشتر کشورها از جمله استرالیا احتیاج به سیستم های با امنیت بیشتر داریم" وی ادامه داد: معمولا این راه بندها و یا گیت ها ی دو طرفه در برابر افرادی که قصد خروج غیر مجاز دارند به خوبی عمل می نماید. اما در صورتی که میزان امنیت آنها کافی نباشد به خصوص برای مراکز دولتی و حساس، از سیستم هایی با امنیت بالا تر استفاده می کنیم.

این راه بند می تواند تنها در 3 ثانیه باز یا بسته شود و البته در عرض های مختلفی نیز می تواند به مشتریان ارائه شود. استفاده از این راه بندهای میله ای معمولی در این جا می تواند کمک نماید تا رانندگان بهتر متوجه وجود راه بند در ورودی ها و یا خروجی ها شوند.

از آنجا که راه بندهای میله ای زیر سطحی برای عبور رانندگان پایین آورده می شوند لذا ممکن است در برخی موارد رانندگان نتوانند آن را ببینند.

همچنین در مواردی که رانندگان برای عبور عجله دارند ممکن است قبل از پایین آمدن کامل میله ها برخورد کند.

استفاده از راه بندهای میله ای معمولی در این موارد می تواند مانع بروز چنین حوادثی شود.

شرکت لداواناکلیپ یکی از شرکت های تولیدکننده پیشرو استرالیا در زمینه سیستم های حفاظت پیرامونی و سیستم های کنترل ترافیک می باشد که محصولاتی از جمله گیت های امنیتی نرده های امنیتی ،راه بند های پنچر کننده لاستیک ها، راه بندهایی با سطح امنیتی بالا،درب های گردان، موانع جاده ای،راه بند های ایمنی دوچرخه سواران و سیستم های امنیتی پارکینگ ها را تولید و عرضه می نماید.


منبع : آموزش تعمیرات الکترونیک