مشاوره خانواده آنلاین رایگان عطاملک

نسخه‌ی کامل: بازاریابی در شبکه‌های اجتماعی
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
به اشتراک گذاشتن مطالب و عکس‌های جالب در وب‌سایت‌هایی مانند فیس‌بوک و توئیتر باعث می‌شود نام تجاری شما بیشتر مطرح شود و ارتباط نزدیک‌تری بین شما و مشتریان شکل گیرد. بدون استفاده از شبکه‌های اجتماعی، رفت و آمد به وب‌سایت شما تنها به مشتریان سابق یا کسانی که کلمات کلیدی شما را جست‌وجو می‌کنند، محدود می‌شود .

هر صفحه‌ای که در شبکه‌های اجتماعی ایجاد می‌کنید مخاطب را به سمت مشاهده نمونه کارهای طراحی سایت مجموعه شما و هر پستی که به اشتراک می‌گذارید فرصتی برای جذب یک مشتری جدید برای کسب‌ و کار شما است و البته بدیهی است که هر چه مطالبی که به اشتراک می‌گذارید جذاب‌تر و پر محتواتر باشد برای این منظور بهتر است .

[تصویر:  Social9401.png]


به خاطر داشته باشید که گوگل و شبکه‌های اجتماعی در کنار مزایای زیادشان معایبی نیز دارند و باید با احتیاط استفاده شوند؛ چرا که شما بر آنهاکنترل کامل ندارید. به عنوان مثال یک تغییر ساده در الگوریتم آنها می‌تواند باعث شود یکباره هیچ یک از مشترکان شما پست‌هایتان را نبینند .

باید هایی که باید در بازاریابی شبکه های اجتماعی صورت گیرند عبارتند از :


برای دیدن متن کامل مقاله بهادامه مطلب سر بزنید.