مشاوره خانواده آنلاین رایگان عطاملک

نسخه‌ی کامل: نجات کودکی 4 ماهه از زیر آوار در نپال
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
زلزله‌ی شدیدی در 25 آوریل به وقوع پیوست و قربانیان زیادی بر جای گذاشته . در این میان خبر خوبی هم به گوش ‌رسید وآن نجات کودکی 4 ماهه بود که 22 ساعت در زیر آوار بوده و معجزه آسا نجات یافته .
نپال کشوری است که در قاره‌ی آسیا و در شمال هندوستان واقع شده واکثر نواحی این کشوربر روی دامنه‌های  رشته‌کوه‌های هیمالیا قرار گرفته. جنوب این کشور نیز مرطوب و حاصلخیز است و هر ساله میزبان خیل عظیمی بازدید کننده وگردشگر ازاقصی نقاط جهان می‌باشد.
زلزله‌ای به تازگی این کشور را مورد حملات شدید خود قرار داد وخنده را از لب‌ مردمان این کشوردور کرد. اکنون همه در گوشه و کناراین کشور به دنبال عزیزان خود که در زیر آوار مدفون اند هستند
نپال اکنون در حاله ای از گرد و غبار، صدای ناله و فغان و توده‌های آوار در گوشه و کنارش، غرق ماتم است.
اما در میان این همه اخبار ناخوشایند، گاه گداری نیز اخبار امید بخشی  از جمله نجات کودکی 4 ماهه از زیر آوار به گوش می‌رسد.
سربازان و داوطلبان ارتش تا پاسی از شب در حال کندوکاو و جستجو بودند. پدر طفل شیام آوال (Shyam Awal) تقریباً دیگر امیدی به نجات پسرش نداشت اما صبح روز بعد این کودک 4 ماهه بعد از 22 ساعت اسارت در میان ناباوری در زیر آوار، سالم و زنده بیرون کشیده شد. امید برای دیگر بازماندگان که شاید عزیز آنها هنوز هم سالم از این فاجعه جان سالم به در ببرند.
منبع : دیزل ژنراتور [url= ]404 Not Found - KaraSahand به سایت کارا سهند خوش آمدید.[/url]