مشاوره خانواده آنلاین رایگان عطاملک

نسخه‌ی کامل: بعد از خرید خانه و پیش از اسباب کشی بهتر است به نکات زیر توجه کنید:
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
قفل را عوض کنید:
به محض این که معمامله صورت گرفت رسما صاحب خانه جدید شدید و کلیدها را از صاحب خانه قبلی گرفته و هر چه سریع تر به تعویض قفل ملک خود اقدام کنید.
البته برخی از فقل ها دارای مغزی هستند که شما را از خرید قفل کامل بی نیاز میکند. اما مهم است که شما قفل جدید و دسته اول را برای خانه جدید خود تهییه کنید.

خانه را کاملا نظافت کنید:
قبل از اسباب کشی به خانه جدید، آن را کاملا تمیز و نظافت کنید. حتی اگر خانه نوساز است یا توسط صاحب خانه قبلی نظافت شده باشد، این کار باز هم توسیه میشود. زیرا این خانه ای است که شما در آن زندگی میکنید.

نقاشی تمامی دیوارها و سقف ها:
اگر خانه چند سال ساخت خریده اید و یا اگر به دلیل نشست خانه نوساز نشانه هایی از ترک روی دیوار و سقف دیده میشود. تا خانه هنوز خالی است یعنی پیش از اسباب کشی خود، به ترمیم یا نقاشی کامل خانه خود اقدام نمایید.
اگر خانه ای که خریداری کرده اید قدیمی با کمد دیواری های بزرگ است به سادگی از آن نگذرید و با تفکیک و بخش بندی آن همه فضای آن به درستی استفاده کنید.

تعویض کلیدهای برق و پریز:
در خانه های چند سال ساخت از جمله عناصری که معمولا فرسوده میشود و ناهماهنگ و از رنگ و رو رفته هستند کلیدهای برق و پریزها هستند. در نتیجه گذشته از خطری که دارند منظره ای ناهماهنگ و غیر متحد پدید میاورند.از این رو توصیه میکنیم تعویض کلید و پریزها را با انواعی نو و یکدست در لیست اقدامات لازم قبل از اسباب کشی به خانه جدید انجام پذیرد.

نظافت و سرویس شوفاژ خانه:
اگر سیستم گرمایش خانه جدید شما شوفاژ خانه ای است حتما قبل از خرید بلافاصله به کمک یک متخصص شوفاژ خانه را سرویس و نظافت کنید.این محیط را که بسیار مهم هم هست عیب یابی کنید تا با خیال راحت پس از اسباب کشی به خانه خریداری کرده زندگی کنید. این کار برای منزل خود به واقع پیشگیری است که به قول معروف همواره بهتر از درمان است.
منبع : خرید خانه در تهرانhttp://www.jooyamelk.com/