مشاوره خانواده آنلاین رایگان عطاملک

نسخه‌ی کامل: دستگاه کنترل تردد Suprema BioEntry Plus
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
دستگاه کنترل تردد

Suprema BioEntry Plus










پردازشگر قدرتمند 400MHz

دستگاه کنترل تردد Bioentry Plus داری یک CPU 400 Mhz است که تطابق اثر انگشت در کنار شناسایی کد و کارت RFID را با سرعت بسیار بالایی فراهم می کند.



كنترل تردد هوشمند

دستگاه کنترل تردد Bioentry Plus دارای رله داخلی است که امکان استفاده این دستگاه به عنوان دستگاه کنترل تردد را فراهم می کند که امکان برنامه ریزی و زمان بندی توسط سیستم به منظور باز و بسته شدن در ب ها را برای مدیران فراهم می کند.این دستگاه قابلیت استفاده به صورت مستقل از شبکه را دارد و در صورت اختلال در شبکه امکان کارکرد مستقل آن وجود دارد و در صورت ایجاد اختلال در شبکه, دستگاه بدون اشکال به کارکرد مستقل خود ادامه می دهد.



ارتباطات منتوع شبكه و كنترل تردد

Bioentry Plus دستگاه کنترل تردد دارای ارتباطات متنوع شبکه از قبیل LAN ، RS485 را دارد ودارای خروجی رله و و پورتهاي كنترل تردد Wiegand و TTL I/O برای استفاده کاربران است.



قابليت ارتصال به شبكه LAN
BioEntry Plus با قابليت اتصال به شبكه LAN انعطاف پذيري فوق العاده اي در طراحي سيستمهاي امنيتي ارائه مي نمايد. استفاده از سيستمهاي مبتني بر IP علاوه بر كاهش هزينه هاي پروژه به سبب حذف كابل كشي هاي اضافي ، امكان بهره گيري از دستگاهها را در مكانهاي دور بر بستر اينترنت فراهم نموده است.




الگوريتم پیشرفته شناسايي اثر انگشت

محصولات بیومتریک شرکت سوپریما suprema دارای یکی از قدرتمند ترین الگوریتم های تشخیص اثر انگشت در دنیا هستند و همین موضوع قدرت خاصی در تطابق اثر انگشت به دستگاه های این شرکت را فراهم می آورد. فناوری و الکوریتم تشخیص اثر انگشت محصولات شرکت سوپریما از سوی FVC و NIST MINEXT TEST به عنوان قدرتمند ترین الگوریتم تشیص اثر انگشت دنیا معرفی شده است.



کارکرد مستقل (Standalone)


در حالت بالا دستگاه به صورت مستقل و بدون اتصال به شبکه بر روی درب نصب می شود و در صورت استفاده از قابلیت کنترل تردد دستگاه رله برقی فرمان باز شدن را به قفل برقی, گیت ورود و خروج و .. می دهد.
به منظور انتقال اطلاعات در این حالت دستگاه از طریق کابل شبکه LAN به سرور و یا کامپیوتر به صورت موقت متصل می شود و اطلاعات تردد موجود در آن تخلیه می شود.
کارکرد مستقل با امنيت مضاعف


در حالت بالا دستگاه به صورت مستقل نصب می شود و از طریق پورت RS 485 به دستگاه Secure-IO متصل می شود و خروجی رله دستگاه Secure-IO فرمان باز و بسته شدن درب را به قفل برقی و یا گیت ورود و خروج می دهد.
به منظور انتقال اطلاعات در این حالت دستگاه از طریق کابل شبکه به سرور و یا کامپیوتر به صورت موقت متصل می شود و اطلاعات تردد موجود در آن تخلیه می شود.
كاركرد در شبكه



در حالت بالا با تعرف IP برای دستگاه به صورت دستی و یا اتوماتیک امکان برقراری ارتباط بین دستگاه و نرم افزار از طریق شبکه و اینترنت فراهم می شود و تنظیمات دستگاه از طریق شبکه انجام می شود و اطلاعات ورود و خروج پرسنل به صورت آنلاین از طریق شبکه بر روی نرم افزار قابل مشاهده است.
در این حالت به منظور استفاده از قابلیت کنترل تردد دستگاه، خروجی رله آن به قفل برقی, گیت ورود و خروج و ... متصل می شود.
به منظور افزایش سطح امنيتي مي توان از دستگاه Seure_IO قبل از قفل برقی و گیت ورود و خروج استفاده کرد.