مشاوره خانواده آنلاین رایگان عطاملک

نسخه‌ی کامل: دوربین های زوج و فرد فعال شد
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
مدیرعامل شرکت کنترل ترافیک شهر تهران از آغاز فعالیت دوربین های محدوده زوج و فرد از امروز خبر داد و گفت: تخلفات ورود به محدوده زوج و فرد ثبت می‌شود و متخلفان جریمه خواهند شد.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شهرداری تهران، حسین وزیری افزود: ورودی و خروجی‌های محدوده مرزی زوج و فرد به تعداد ۱۱۰ معبر و داخل محدوده ۷۰ معبر است که کار نصب سیستم‌ها به پایان رسید و از امروز تخلفات ورود به محدوده زوج و فرد با استفاده از این سیستم‌ها و با دقت بیش از ۹۸ درصد ثبت می شود و متخلفان جریمه خواهند شد.

وی با بیان اینکه تصاویر خودروهای متخلف در مرکز کنترل ترافیک تهران به صورت آنلاین قابل رویت است، تصریح کرد: این تصاویر پس از بررسی در مرکز صدور جرایم تدقیق و در سوابق تخلفات مالک خودرو درج خواهد شد و با استفاده از پیامک یا ارسال برگ جریمه به در منزل مالک پلاک، به وی ابلاغ می‌شود.

وزیری محدوده‌های دارای سیستم هوشمند زوج و فرد را از شمال به بزرگراه همت، غرب به بزرگراه شهید چمران، جنوب به بزرگراه آزادگان و شرق به بزرگراه امام علی (ع) دانست.

مدیرعامل شرکت کنترل ترافیک تهران گفت: با موافقت پلیس راهنمایی و رانندگی خودروهایی که به محدوده زوج و فرد وارد شوند ۲۰ هزار تومان جریمه می‌شوند.

وزیری افزود: خودرویی که به محدوده زوج و فرد وارد می‌شود از طریق دوربین جریمه می‌شود و تا یک ساعت فرصت خروج از آن محدوده را دارد در غیر این صورت خودروی وارد شده به محدوده زوج و فرد دوباره جریمه خواهد شد.

وی همچنین از کنترل نشدن محدوده زوج و فرد در پایتخت از در منازل در مواقع عادی خبر داد و گفت: این محدوده فقط در مواقع اضطرار و افزایش آلودگی هوا از طریق سیستم هوشمند کنترل می‌شود.
منبع :دوربین مدار بستهhttp://www.cctvnews.ir/