مشاوره خانواده آنلاین رایگان عطاملک

نسخه‌ی کامل: تحلیل ویدئویی دوربین مداربسته در خرده فروشیها
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
هنگامی که فروشندگان نسبت به مزایای امنیت کارایی و بازاریابی و سازماندهی آگاه میگردند عده بیشتری ازآنها به راه حلهای هوشمند مثل دوربین های تحت شبکه روی می آورند وبه مرور زمان تعداد آنها نیز افزایش چشمگیری پیدا خواهد کرد این افزایش درسیستم تحلیل ویدئویی دوربین مداربسته درتولیدکنندگان سیستم امنیتی که هدف آنها خرده فروشی میباشد نیز قابل رویت است.

هدف خرده فروشیها فروش و بازگشت سرمایه ازاهمیت بالایی برخوردار است . درعصری که با یک کلیک کردن تمام کالاهای مورد نیازمان را جلوی درب منزل دریافت میکنیم خرده فروشها به اهمیت بازاریابی و جلوگیری از زیان و کارایی در عملکرد کار شده اند.

هنگامی که سیستم های امنیتی قدیمی توانایی جلوگیری از زیان را ندارند راه حل های هوشمند وارد عمل شده و خود را اثبات میکنند .

باکم بودن هزینه راه حل های هوشمند خرده فروشان متوجه شده اند که سرمایه گذاری دراین بخش ارزش قیمت تمام شده رادارد .فروشندگانی که در بازار فروش تجملی تر قرار دارند بیشتر به تکنولوژی هوشمند روی می آورند و فروشندگانی که در بازارهای میانی هستند و درپی افزایش فروش خود میباشند درحال روی آوردن به راه حل های هوشمند هستند . فروشگاههای مختلف به کارکردهای مختلف نیاز دارند و قیمت به ویژگیهای سیستم بستگی دارد . خرده فروشیهای بسیار متوسط میتوانند با سیستم کم هزینه ای مانند ترکیب NVR و دوربین نظارتی استفاده کنند که ازمزایای تکنولوژی هوشمند نیز برخوردار بوده و هزینه کمتری دارد.

بعضی مزایایی که فروشندگان میتوانند ازروشهای هوشمند ویدئویی داشته باشند شامل : بهبود نظارت انبارها , نظارت بر رفتار خریدار, بهینه سازی فضای فیزیکی , سطح کارکنان و ... میباشد

منبع : خرید دوربین مدار بستهparsspadana.com