مشاوره خانواده رایگان عطاملک

نسخه‌ی کامل: ثبت شرکت و اخذ ایزو
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
بعد از ثبت برند که باید نامی مناسب باشد طراحی لوگوی تجاری مهمترین موضوع می باشد. برای هر نام تجاری می توان یک تصویر اختصاص داد که به آن لوگو می گوییم. طراحی لوگو یکی از مهمترین کارهایی است که پس از ثبت برند باید با تدبیر انجام داد. زیرا مشتریان خدمات یا کالای شرکت را با نام برند و شکل لوگوی آن تشخیص می دهند.


ثبت برند در حقیقت یک تصویرمی باشد که گویای هزاران عبارت است؛ اما برای برندهایی که تلاش می‌کنند به مشتریان جدید دست پیدا کنند یا مشتریان فعلی خود را راضی نگه دارند، زبان گفتاری و نوشتاری نیز به اندازه هویت بصری در روابط بازاریابی مهم است.  لحن درست «سلاح» برندسازی است؛ در حالی که شرکت سیسکو نیز با انتخاب زبانی خاص برای برند خود قصد دارد تجربه مشتری را توسعه داده و تفاوت ایجاد کنند. بر طبق آمارها ، برندهای جهانی حدود ۱۳ میلیارد دلار در سال برای هویت بصری خود هزینه می‌کنند و فقط دو میلیارد دلار صرف هویت کلامی آنها می‌شود. این اختلاف شاید ناشی از این حقیقت است که آن میزان که یک برند با افراد گفت‌وگو می‌کند، معمولا از آنها بازخوردی نمی‌گیرد.

ثبت برند و لوگو باید ویژگی هایی داشته باشد. طراحی لوگو باید ساده باشد و سایز آن بسیار مهم است که نه بزرگ باشد و نه زیادی کوچک و به اصطلاح در دید مشتری جا شود.طول و عرض لوگو باید متناسب باشد. برای طراحی لوگو باید مخاطب هدف را مد نظر داشته باشید ضمن اینکه ماهیت شرکت نیز باید در نظر گرفته شود.

طراحی لوگو باید به شکلی باشد که بیننده را سریع جذب کرده و بر روی او تاثیر بگذارد. مخصوصا امروزه که در دنیایی زندگی می کنیم که سرعت حرف اول را می زند، بیننده باید برای فهم و جمع بندی موضوع زمان کمی را صرف کند. بهتر است در پایین لوگو Tag Line یا همان نوشته ای که معرف شرکت است نباشد.



سعی کنید شکل و فرم طرح لوگو را اولویت نخست خود قرار دهید. رنگ در جایگاه پایین تر قرار دارد. همیشه رنگ ها را می توان در پایان کار و در مراحل پایانی پروژه اصلاح کرد و حتما از رنگ هایی که برای چاپ هستند استفاده کنید تا بعد از چاپ همان رنگی را مشاهده نمایید که لوگو طراحی شده است.

نکته آخر هم تبلیغات برند ثبت شده به همراه لوگوی طراحی شده می باشد. چون شاید نام به ذهن بشیند ولی تصویر این کار را بیشتر انجام می دهند.

منبع : ثبت شرکت و اخذ ایزو
ثبت شرکت ثبت تهران 

sabttehran.com

__________________________________


لینک های مرتبط





زمان ثبت شرکت

تفاوت های منطقه آزاد و منطقه ویژه اقتصادی

پس از ثبت شرکت چه کار باید کرد؟

ثبت تغییرات شرکت و تنظیم صورتجلسه شرکت
بیشترین ثبت برند در کدام کشور است؟