مشاوره خانواده آنلاین رایگان عطاملک

نسخه‌ی کامل: نوکیا درحال آماده‌شدن برای بازگشت به دنیای تلفن‌همراه است!
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
طبق قرارداد بین نوکیا و مایکروسافت، نوکیا تا سال ۲۰۱۶ نمی‌تواند تلفن‌همراهی را با برند خود ارایه‌ دهد. در حال حاضر این کمپانی فنلاندی مشغول خرید تجهیزات‌ شبکه از آلکاتل‌-لوسنت است. این شرکت بتازگی سرویس نقشه Here را نیز فروخته است، بنابراین می‌توان نشانه‌هایی از بازگشت این غول‌پیر و دوست‌داشتنی را دریافت کرد.

طبق گزارش‌های منتشر‌شده این شرکت در حال جذب کارمندانی برای نوشتن‌نرم‌افزار برای سیستم‌عامل اندروید است. همچنین نوکیا درحال یافتن شریک‌تجاری مناسبی برای تولید تلفن‌همراه است. آخرین همکاری نوکیا با یک کمپانی دیگر را می‌توان در تولید تبلت N1 دید، که با همکاری فاکس‌کان به‌تولید رسید. N1 پیشتر در چین مننشر‌شده‌ بود اما از آغاز این ماه در انگلستان و آمریکا نیز در دسترس قرار گرفت.

سوال اصلی اینجاست که آیا نوکیا می‌تواند پس از این وقفه طولانی شانسی برای موفقیت در دنیای تلفن‌همراه داشته باشد؟ درحال‌که برخی می‌گویند نوکیا مدت‌زیادی در بازار نبوده‌است و نمی‌تواند نیازهای روز بازار و کاربران را برآورده کند. با این‌حال هنوز هم یک‌سال تا شروع دوباره نوکیا زمان باقی‌ مانده‌است. حال باید منتظر ماند و دید که آیا نوکیا می‌تواند قدرت دوباره خود را به‌دست آورد یا بازهم‌شکستی بزرگ در کمین نوکیا نشسته‌است.



نمایندگی سانترال