مشاوره خانواده رایگان عطاملک

نسخه‌ی کامل: هواوی میت 7S در 11 شهریور معرفی می‌شود
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
کمپانی هواوی در طول هفته‌های آینده دو رویداد معرفی محصول خواهد داشت که یکی از آن‌ها در 20 آگوست (29 مرداد) و دیگری نیز در نمایشگاه IFA مصادف با 2 سپتامبر (11 شهریور) برگزار خواهد شد. تاکنون شایعات بسیاری منتشر شده‌اند که مدعی هستند هواوی در 20 آگوست آنر 7i را در چین معرفی خواهد کرد که بر اساس شایعات دوربین پشتی آن کشویی خواهد بود که با بالا آمدنش دوربین جلویی دستگاه نیز نمایان خواهد شد.

برای نمایشگاه IFA و روز دوم سپتامبر نیز تیزر‌هایی منتشر شده است که گفته می‌شود در طول آن شاهد معرفی میت 7S خواهیم بود درحالیکه پیش از این گفته می‌شد شاهد هواوی میت 8 خواهیم بود. پس با این اوصاف باید منتظر یک طراحی مشابه اما سخت افزاری به‌روز شده در این محصول باشیم و با این وجود یا تصاویر منتشر شده از این محصول جعلی بودند و یا مربوط به دستگاه دیگری هستند.

گفته می‌شود که هواوی میت 7S از یک پردازنده به‌روز شده به جای Kirin 935 که در آنر 7 شاهد بودیم، بهره می‌برد و از یک پردازنده هشت هسته‌ای Cortex-A53 استفاده می‌کند که پردازش‌های گرافیکی آن نیز توسط Mail-T628MP4 انجام خواهد شد و 3 گیگابایت نیز حافظه رم آن را یاری خواهد کرد. علاوه بر این انتظار می‌رود که شاهد یک صفحه نمایش 5.7 اینچی با وضوح 1080p بر روی آن باشیم که یک دوربین 13 مگاپیکسلی که ساخته دست سونی است نیز در بخش پشتی دستگاه قرار خواهد گرفت و در کنار اندروید لالی‌پاپ و رابط کاربری Emotion UI شاهد سنسور اثر انگشت نیز خواهیم بود.

هواوی میت 7S از یک صفحه نمایش Force Touch (حساس به فشار) بهره خواهد برد که این موضوع چندی پیش توسط مدیر عامل این کمپانی تایید شده بود و در تیزر‌ها نیز شاهد چنین قابلیتی هستیم.



تعمیر سانترال