مشاوره خانواده آنلاین رایگان عطاملک

نسخه‌ی کامل: نکسوس‌های آینده مجهز به حسگر اثر انگشت و USB نوع سی خواهند شد
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
در گذشته شاهد انتشار شایعات بسیاری در مورد نکسوس‌های گوگل بوده‌ایم و با توجه به دقیق بودن اخبار، اطلاعاتی خوبی در مورد مشخصات فنی آن‌ها داریم. امروز نیز خبرهای جدید منتشر شده با تایید اطلاعات قبلی، مشخصات بیشتری را نیز فاش کرده‌اند.

شایعه‌ی جدید منتشر شده توسط فاش کننده‌ی مشهور فرانسوی onleaks، فبلتی ۵.۷ اینچی ساخت هواوی و نکسوس ۵.۲ اینچی ساخت ال‌جی را تایید کرده و می‌گوید هر دوی این گوشی‌های هوشمند از حسگر اثر انگشت، یو‌اس‌بی نوع سی و اسپیکرهای موجود در جلوی گوشی بهره خواهند برد. همچنین ابعاد این دو گوشی نیز فاش شده‌اند که به شرح زیر هستند:

نکسوس ال‌جی ۵.۲ اینچی: ۱۴۶.۹ در ۷۲.۹ در ۸/۹.۸ میلی‌متر
نکسوس هواوی ۵.۷ اینچی: ۱۵۹.۴ در ۷۸.۳ در ۶.۶/۸.۵ میلی‌متر

اولین موردی که در این ابعاد به چشم می‌خورد، ذکر دو عدد برای ضخامت است که نشان‌دهنده‌ی شکل خمیده‌ی قاب پشت گوشی مانند نکسوس ۶ هستند. عدد بزرگ‌تر مربوط به ضخیم‌ترین بخش و عدد کوچکتر مربوط به قسمت‌های نازک نزدیک به لبه‌ها است. به علاوه این تفاوت در ضخامت می‌تواند ناشی از برآمدگی لنز دوربین نیز باشد.

به علاوه هر دو گوشی از فلز ساخته خواهند شد و به نظر می‌رسد نکسوس هواوی دارای بدنه‌ی تمام آلومینیومی بوده و نکسوس ال‌جی تنها دارای فریم فلزی خواهد بود. همچنین همان طور که انتظار می‌رود هر دو گوشی دارای سیستم‌عامل اندروید ام خواهند بود.




قیمت سانترال