مشاوره خانواده رایگان عطاملک

نسخه‌ی کامل: سامسونگ SM-G9198 تلفن‌همراهی تاشو با پردازنده اسنپدراگون 808
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
ماه گذشته بود که TEENA یا همان نسخه چینی FCC اطلاعاتی را در رابطه با یک گوشی تاشو از سامسونگ منتشر کرد که دارای مشخصات خوب و قابل قبولی بود. اکنون می‌توانید مشخصات این تلفن‌همراه را مشاهده کنید. تلفن‌همراه سامسونگ با کد SM-G9198، یک گوشی تاشو است که از پردازنده Snapdragon 808 به عنوان قلب پردازشی خود استفاده می‌کند، استفاده از پردازنده‌های کوالکام برای سامسونگی که قصد کمترکردن اتکا خود به این شرکت را دارد، کمی عجیب به‌نظر می‌رسد!

از دیگر مشخصات این تلفن‌همراه می‌توان به رم دو گیگابایتی و حافظه داخلی ۱۶ گیگابایتی اشاره کرد که از کارت‌حافظه نیز پشتیبانی می‌کند. دوربین اصلی این گوشی 16 مگاپیکسلی و دوربین دوم آن 6مگاپیکسلی است. صفحه‌نمایش این تلفن‌همراه ۳.۹ اینچی با رزولوشن 1280 در 768 و از نوع سوپرامولد است. یک باتری ۲۰۲۰ میلی آمپری وظیفه تولید نیرو در این تلفن‌همراه را برعهده دارد که می‌تواند آن را ۱۸۹ساعت آماده باش نگه‌دارد.

اگر از کاربران و طرفداران اندروید باشید می‌دانید که تلفن‌های همراه اندرویدی تاشو تنها متعلق به دو کمپانی کره‌ای یعنی الجی و سامسونگ هستند و تقریبا همگی در چین و کره و بعضی کشورهای آسیایی دیگر عرضه شده‌اند، اما معمولا مشخصات خوبی ندارند ولی نکته قابل توجه در رابطه با SM-G9198 این است که اولین‌همراه تاشو اندرویدی محسوب می‌شود که مشخصاتی در سطح یک بالارده و یا حداقل بالاتر از میان‌رده‌ها را داراست.



قیمت سانترال