مشاوره خانواده رایگان عطاملک

نسخه‌ی کامل: یکی از مدارکی که جهت ثبت شرکت سهامی خاص
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
یکی از مدارکی که جهت ثبت شرکت سهامی خاص مورد نیاز میباشد اظهارنامه ثبت شرکت مخصوص سهامی خاص میباشد . مواردی که در اظهارنامه ثبت شرکت سهامی خاص میباشد موارد زیر است :
سازمان ثبت اسناد واملاک کشور
اداره کل ثبت شرکتها
1- نام شرکت .............سهامی خاص 2- هویت کامل سهامداران : شامل مشخصات شناسنامه ای و آدرس محل اقامت سهامداران . 3- موضوع شرکت : در این قسمت موضوع شرکت قید میگردد . 4- مبلغ سرمایه شرکت و تعیین مقدار نقد و غیر نقد آن به تفکیک : حداقل سرمایه ثبتی میبایست یک میلیون ریال میباشد . 5- تعداد سهام با نام و بی نام و مبلغ اسمی آنها و در صورتی که سهام ممتاز مورد نظر باشد تعیین خصوصیات و امتیازات اینگونه سهام ..... سهم ..... ریالی با نام/ بی نام تقسیم شده است .6- میزان تعهد هر یک از موسسن و مبلغی که پرداخت کرده اند با تعیین شماره حساب و نام بانیگی که وجوه پرداختی در آن واریز شده است . مثلا آقا/ خانم ...... دارنده ...... سهم که ........ ریال پرداخت گردیده ............ ریال در تعهد میباشد .
( برای کلیه سهامداران با همین نحو نوشته میشود ) که مبلغ ....... ریال بحساب جاری ....... بانک ..... شعبه ...... واریز . بقیه در تعهد صاحبان سهام میباشد .
7- مرکز اصلی شرکت : در این قسمت آدرس اصلی شرکت شامل نام شهر و بقیه آدرس قید میگردد . 8- مدت شرکت از تاریخ ثبت ............ به مدت نامحدود 9- مدیران شرکت و اشخاصی که حق امضا دارند مثلا آقا/ خانم .................. بسمت رئیس هیات مدیره و آقا / خانم............... بسمت نایب رئیس هیات مدیره و آقا/ خانم ..... بسمت مدیر عامل . حق امضای کلیه اوراق بها دار و تهد آور از قبیل سفته بروات و چک .................... با مهر شرکت معتبر است .
نام مدیر عامل و اخنیارت وی که در اساسنامه پیش بینی شده است . 11- بازرسان اصلی و علی البدل 12- محل شعب شرکت دذ صورتی که دارای شعبه ایت نام محل شعبه قید گردد و در صورتیکه فاقد شعبه است نوشته شود . 13- اساسنامه شرکت مشتمل بر ......... ماده و ............. تبصره میباشد که جلسه مورخ ........... موسسین شرکت به نصویب رسیده است ..
محل امضای شرکا و موسسین
همانطور که گفتیم این مدرک نیز به سازام ثبت شرکت ارائه میگردد .
نحوه ثبت شرکت در مقالات قبلی ذکر گردید .


لینک منبع : یکی از مدارکی که جهت ثبت شرکت سهامی خاص


_________________________________________________________________

سایر مطالب مرتبط :

ثبت شرکت با مسئولیت محدود
ثبت شرکت سهامی خاص
ثبت موسسه غیر تجاری
ثبت شرکت در مناطق آزاد
ثبت شعبه و نمایندگی خارجی