مشاوره خانواده رایگان عطاملک

نسخه‌ی کامل: پتنت جدید گوگل برای جستجوی رایانه و فضای ابری کاربران
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
گوگل چندین سال است که بر بازار موتورهای جستجوگر غلبه کرده است. این غول دنیای جستجوی با ثبت پتنت جدید قصد دارد تا به کامپیوتر و دسکتاپ‌های کاربران وارد شده و در بین فایل‌های کاربر به جستجو بپردازد.گوگل با توسعه‌ی ابزار جستجوی جدید قصد دارد تا در داخل رایانه‌ی کاربران و اکانت کلاد به جستجو پرداخته و فایل‌هایی که مدنظر کاربر است را در نتایج جستجو نمایش دهد. پتنت جدید “Computer Application Data In Search Results” نام داشته و به واسطه‌ی آن گوگل می‌تواند در تمامی کامپیوترهای مختلف، تبلت‌ها، گوشی‌های هوشمند و دسکتاپ کاربران جستجو کند.

به گزارش SlashGear، پتنت مذکور دارای این قابلیت است که در داخل اپلیکیشن‌های بومی داخل کامپیوترها، اپلیکیشن جدید نصب شده، اپلیکیشن‌های شبکه‌های اجتماعی، رسانه‌ای و مکان یاب به جستجو بپردازد. اگر به گوگل اجازه‌ی دسترسی به اطلاعات خود را بدهید، قادر خواهد بود تا در سیستم مک یا ویندوزتان و همچنی اکانت کلاد گوگل جستجو کند؛ علاوه بر این هارد دیسک‌ها نیز در این حالت جستجو می‌شوند.همانند دیگر پتنت‌ها اجرا شدن این قابلیت کمی زمان‌بر شده و همچنین احتمال می‌رود گوگل با ثبت این پتنت به فکر یک قابلیت جدید و نوآور دیگری است. از آنجایی که حال گوگل بخشی از آلفابت است، مهندسان آن به راحتی می‌توانند تا بر روی توسعه‌ی تکنولوژی‌های مختلف در گوگل بپردازند.

گوگل به واسطه‌ی یک راه جامع قصد دارد تا کاربران و مشتریان بسیاری را مورد هدف قرار دهد و از این راه نتایج دقیق‌تر و بیشتری را برای کاربران نمایش خواهد داد. هر دو کمپانی‌های مایکروسافت و اپل از جستجوگرهای هوشمند در داخل سیستم‌عامل‌های خود استفاده می‌کنند، از این‌رو به نظر می‌رسد گوگل نیز قصد دارد از قابلیت‌های نوآورانه‌ی بیشتری استفاده کند.




تلفن سانترال