مشاوره خانواده آنلاین رایگان عطاملک

نسخه‌ی کامل: ممکن است اپل از دوربین 12 مگاپیکسلی در iPhone 6S استفاده کند
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
مطمئنا تعداد بسیار زیادی از علاقمندان اپل در سراسر دنیا منتظر رونمایی از نسل بعدی تلفن های هوشمند این کمپانی هستند. با نزدیک شدن به زمان احتمالی عرضه iPhone 6S و iPhone 6S Plus تصاویر و گمانه زنی های بیشتری هم از این دستگاه ها منتشر می شوند. به این ترتیب در حالی که تا پیش از این گفته می شد دوربین اصلی مدل های جدید همانند قبل 8 مگاپیکسلی است، حالا اخباری مبنی بر استفاده اپل از سنسورهای 12 مگاپیکسلی در پرچم داران جدید خود به گوش می رسد.

این اطلاعات از طریق یکی از منابع Business Insider در مالزی که ادعا می شود جزو زنجیره تامین کنندگان اپل است منتشر شده. این منبع بیان کرده است که سنسورهای بزرگتر 12 مگاپیکسلی قادر خواهند بود نور بیشتری را عبور دهند و به این ترتیب تصاویر گرفته شده در شب شفاف تر بوده و نویز کمتری خواهند داشت. همچنین مجموعه لنزهای بیشتری که در دوربین جدید به کار رفته باعث خواهند شد جزئیات بیشتری در تصاویر ثبت شوند. به گفته این منبع آگاه، اجزای سازنده دوربین جدید در مرحله تولید انبوه هستند و به همین دلیل به احتمال بسیار زیاد در iPhone 6S از آنها استفاده می شود. اما این همه اطلاعات نیست. این منبع که ظاهرا کارش را خوب بلد است (!) ادعا می کند در دستگاه های بعدی اپل و به احتمال زیاد iPhone 7 از لنزهای شش عنصره استفاده می شود (در iPhone 6S لنزها پنج عنصره هستند). البته همین حالا هم بسیاری از کمپانی های رقیب از لنزهای شش عنصره در دوربین های خود استفاده می کنند که تصاویری شفاف تر ارائه کرده و توان عکس برداری در شرایط نوری ضعیف را افزایش می دهد.

گفته می شود اپل قصد دارد در تاریخ 9 سپتامبر از آیفون های جدید خود رونمایی کند. پیش فروش این دستگاه ها از 11 و آغاز فروش آنها از 18 سپتامبر امسال انجام خواهد شد.




قیمت سانترال