مشاوره خانواده رایگان عطاملک

نسخه‌ی کامل: سامسونگ رسما ساعت‌ هوشمند Gear S2 را معرفی کرد
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
سرانجام به‌طور رسمی، سامسونگاز ساعت‌ گرد خود با سیستم‌عامل تایزن به‌نام Gear S2 رونمایی کرد. اگرچه قیمت و زمان انتشار این ساعت فاش نشده است اما سامسونگ اعلام کرده که Gear S2 در دو نسخه ارایه خواهد شد؛ نسخه معمولی و نسخه کلاسیکسامسونگ، نسخه کلاسیک Gear S2 را برای افرادی ارایه کرده که ترجیح می‌دهند تا طراحی ساعت‌ آن‌ها به‌واسطه‌ بدنه سیاه و بندهایی از جنس چرم اصل، زیباتر باشد. این ساعت به یک نمایشگر گرد 1.2 اینچی با رزولوشن 360 در 360 پیکسل مجهز شده است.

سامسونگ مدعی است که Gear S2 تنها 11.4 میلی‌متر ضخامت دارد و یک پردازنده دوهسته‌ای 1 گیگاهرتزی را به‌همراه یک باتری 300 میلی‌آمپری که بنابر ادعای سازنده، می‌تواند تا 2 یا 3 روز دوام داشته باشد، در خود جای داده است. مشخصات فنی این ساعت، حتی از این هم بهتر است؛ Gear S2 از NFC جهت پرداخت‌ با موبایل، پشتیبانی می‌کند. سامسونگ می‌گوید در تلاش است تا قابلیت‌های آن را به‌واسطه همکاری با شرکای تجاری خود، گسترش دهد:

از جمله کلیدهای ماشین‌ هوشمند، کلیدهای اتاق مسکونی و یک کنترل از راه‌دور برای مدیریت یک خانه هوشمند متصل‌شده.

سامسونگ هم‌چنین شعار می‌دهد که برای این ساعت‌مچی هوشمند، با شرکا شخص ثالث و توسعه‌دهندگان همکاری کرده است تا هنگام عرضه Gear S2، تعداد زیادی برنامه برای رابط‌کاربری گرد این ساعت بهینه‌ شده باشد. به‌علاوه، به‌نظر می‌رسد که تعداد بسیار زیادی واچ فیس غیررسمی برای این ساعت‌ ارایه خواهد شد؛ بنابراین، مشکلی در مچ‌کردن ظاهر Gear S2 مطابق با سلیقه خود نخواهید داشت.

سامسونگ، هنوز هیچ‌ تاریخ مشخصی را برای انتشار Gear S2 مشخص نکرده است و حتی از قیمت رسمی آن، چیزی نگفته. اما بنابر ادعای این کمپانی، نسخه معمولی Gear S2 در دو رنگ متفاوت ارایه خواهد شد؛ بدنه‌‌ای با رنگ خاکستری تیره و بندهای خاکستری و یا بدنه‌ای نقره‌ای رنگ با بندهای سفید! نسخه کلاسیک آن نیز تنها در رنگ سیاه با بندهای چرم مشکی در دسترس است. سامسونگ، Gear S2 را در طی این هفته در نمایشگاه IFA برلین به همه نشان خواهد داد. بنابراین، آی‌تی‌رسان را در روزهای آینده دنبال نمایید.




قیمت سانترال