مشاوره خانواده رایگان عطاملک

نسخه‌ی کامل: شرکت صنایع [url=nasrgostar.ir]بسته بندی[/url] نصرگستر اراک دعوت به همکاری می نماید
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
شرکت صنایع بسته بندی نصرگستر اراک (سهامی خاص)با سرمایه گذاری شرکت لبنیات کالبر(سهامی عام) و تعدادی از شرکای ایشان در سال 1380 (2002 میلادی)  تشکیل گردیده و با خریدکارخانه ای واقع در شهرک صنعتی اراک فعالیت خود را آغاز کرد.
در شرایطی که تقریباً تمامی دربهای آلومینیوم مصرفی در صنعت لبنی وارداتی بودند، وجود چنین فضای خالی در بخش لبنیات کشور احساس می گردید، این شرکت با هدف تأمین فویل آلومینیوم و لیوان پنیر به جهت بسته بندی لبنیات و همچنین جلوگیری از  خروج ارز، عدم وابستگی به تأمین کنندگان خارجی و تسریع در عملیات تولید، فعالیت خود را با خرید ماشین آلات طرح آغاز نمود.
کیفیت لید   آلومینیوم مصرفی برای سلامت محصولات غذایی آنچنان ارزشمند است که با وجود تمامی مشکلات جاری در بخش واردات از کشورهای اروپایی، همچنان مصمم به تعهدات خود پایبند بوده و فویل آلومینیوم را با گشایش اعتبارات اسنادی به یاری مسئولین از تولیدکنندگان اصلی، وارد کرده تا در این صنعت بهترین باشیم.
هم اکنون شرکت نصر گستر اراک با بهره گیری از ظرفیت تولید روزانه بیش از8,000,000  لید آلومینیوم و 5 تن رول فویل و 3 تن BOPP به اندازه ها و اشکال مختلف و همچنین تولید لیوان های PP جهت رفع نیازشرکت های لبنی داخلی و خارجی ،  یکی از بزرگترین و معتبرترین کارخانجات فویل آلومینیوم در ایران معرفی می گردد.
وجود دستگاه ها و نیروی کارآمد انسانی در کارخانه بهمراه تیم توانمند دفتر مرکزی واقع در شهر تهران ، کیفیت بالای فویل آلومینیوم و همچنین رزومۀ کاری موجود، همگی عاملی بر اعتبار و درخشش روز افزون ما در این صنعت می باشد.
بخش تحقیق و توسعه شرکت نیز با توجه به برنامه های در دستور کار و به تناسب نیاز بازار، ماشینهای مورد نیاز، دانش فنی تولید و مواد اولیه مناسب را از لحاظ کیفی و کمی افزایش داده تا محصولات جدیدی به سبد تولیدات این شرکت وارد شوند.
بخش بازاریابی و بازرگانی نیز با تلاش مجدانه برای بازکردن بازارهای جدید و یافتن تأمین کنندگان مواد مصرفی، دو بازوی اصلی مدیریت شرکت می باشند که نقش عمده ای در سیر تعالی مجموعه ایفا می کنند.
ما با شعار کیفیت، سرعت و رضایتمندی مشتریان با هر سطح تولیدی وارد این صنعت شده ایم و رزومه کاری ما گواهی روشن بر این امر می باشد.
امید است در آینده ای نزدیک صنعت ما بعنوان قدرتمندترین قطب در صنایع وابسته حتی در عرصۀ بین الملل معرفی گردد و افتخاری بزرگ برای کشور عزیزمان "ایران" باشد .برای همکاری با ما به سایت ما مراجعه فرمایید : لامینه و چاپ رول