مشاوره خانواده آنلاین رایگان عطاملک

نسخه‌ی کامل: آموزش آیلتس
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
[تصویر:  IELTS-logo%201.jpg]
статусы про любовь
آموزش آیلتس (IELTS: International English Language Testing System) برای سنجش میزان آمادگی داوطلبان برای ادامه تحصیل، فراگیـری مهارتهـای تخصصـی، کار و اقامـت در سازمان ها و شرکت های مختلف سرتاسر جهان به زبان انگلیسی طراحی شـده است. ایـن آزمون مشترکاً تـوسط دانشگاه کمبریج، کنسول بریتانیـا (British Council) و مرکز آیلتس استرالیا (idp) در بیش از 500 مرکز در 120 کشور جهان برگزار می شود و به طور متوسط سالانه چیزی حدود یک و نیم میلیون نفر در آن شرکت می کنند.


این آزمون دو نوع مختلف دارد: آکادمیک (Academic) و عمومی (General Training).

افرادی که قصد ادامه تحصیل در دانشگاههای انگلیسی زبان را دارند (کارشناسی به بالا) باید در نوع آکادمیک این آزمون، و افرادی که به منظور گذراندن دوره های کوتاه مدت فنی و حرفه ای، اخذ دیپلم، کار و یا برای اخذ اقامت به کشورهـای انگلیسی زبان به آن احتیاج دارند، می بایست در نوع عمومی این آزمون شرکت کنند.


در آزمون آیلتس کلیه مهارت های اصلی زبان، یعنی مهارت های شنیداری، گفتاری (مصاحبه)، خواندن و نوشتن (Listening, Speaking, Reading, Writing) مورد ارزیابی قرار می گیرند. اگر چه دو بخش شنیداری و گفتاری در هر دو نوع آکادمیک و عمومی کاملاً یکسان است، دو بخش دیگر (خواندن و نوشتن) متفاوت طراحی و برگزار می شوند. در این آزمون هیچ حد نصابی برای قبولی وجود ندارد، بلکه مؤسسات و دانشگا ههای مختلف حد نصاب مورد قبول خود را دارند، اما بطور کلی، 9 نمره یا band در نظر گرفته شده است که در آن نمره ی 9 عالی، نمره 7 خوب، نمره 5 متوسط و نمره 3 به پایین ضعیف محسوب می شود. ( آموزش رایگان آیلتس )