مشاوره خانواده رایگان عطاملک

نسخه‌ی کامل: سامسونگ در پی هماهنگ سازی ساعت هوشمند Gear S2 با آیفون است
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
در روزهای گذشته شاهد آن بودیم که نسل جدید ساعت های هوشمند اندرویدی از راه رسیدند و در این میان، سامسونگ باز هم تصمیم گرفت تا ساز مخالف زده و پلتفرم توسعه یافته از سوی خود را در جدیدترین گجت پوشیدنی اش بگنجاند. شرکت کره ای البته امسال دیگر خریداران ساعت را محدود به استفاده از تلفن های هوشمند خود نخواهد کرد و هر موبایلی با بیش از ۱.۵ گیگابایت رم و اندروید کیت کت، می تواند به Gear S2 متصل شود.

در حالی که سامسونگ تلاش کرده تا اسمارت واچ تایزنی خود را همساز با تلفن های هوشمند دیگر نماید، گوگل در هفته گذشته خبر داد که اندروید Wear، با iOS نیز هماهنگی لازم را پیدا کرده است و کاربران ساعت های هوشمند اندرویدی به زودی خواهند توانست اسمارت واچ های خود را با آیفون هماهنگ نمایند. سامسونگ اما از این قافله جا مانده و حال به گزارش وب سایت «Digital Spy»، یکی از سخنگویان شرکت کره ای عنوان نموده که شرکت متبوعش به شدت در تلاش است تا بتواند محصول جدید خود را با iOS و آیفون هماهنگ سازد.

باید توجه داشت که این اطلاعات هنوز به شکل رسمی تایید نشده اند و این، صرفا گفته یکی از سخنگویان شرکت مورد بحث به یک وب سایت بوده اما بعید نیست که کره ای ها واقعا در پی تحقق بخشیدن این امر باشند، بخصوص پس از هماهنگی کامل Android wear با iOS. لازم به ذکر است که سامسونگ، اعلام نموده که مدل جدید را در ماه اکتبر (اواخر مهر – اوایل آبان ماه) عرضه خواهد کرد و و احتمالا مهندسان این شرکت خواهند توانست برای این مسئله راهکاری پیدا کنند.




[url= تعمیر]404 - مجموعه پیدا نشد سانترال[/url]