مشاوره خانواده رایگان عطاملک

نسخه‌ی کامل: دستگاه حضور و غیاب و کنترل تردد TSG-250
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
دستگاه حضور و غیاب و کنترل تردد TSG-250 یک دستگاه در دو نوع سنسور پلیمری و سنسور اپتیکال اراده می گردد. این دستگاه با حجم کم و تنوع ارتباطی TCP/IP, RS-485 برای استفاده به منظور کنترل تردد و حضور و غیاب بسیار مناسب است. این دستگاه قابلیت تعریف اثر انگشت، کد و کارت را دارد و با بهره گیری از سنسور پلیمری قابلیت شناسایی اثر انگشت های تقلبی ساخته شده توسط چب PVC و لاتکس را دارد.

سیستم ضد ورود مجدد، قابلیت تعریف زمانبدندی اجازه ورود و خروج ، تعریف 10 اثر انگشت برایی هر کاربر و سرعت 1 ثانیه برای هز 10 هزار اثر انگشت از دیگر ویژگی های این دستگاه حضور و غیاب و سیستم کنترل تردد است. همچنین این دستگاه قابلیت ثبت 100 هزار تردد در حافظه خود را دارد و رله داخلی آن امکان اتصال به قفل برقی و مگنت را فراهم می آورد. این دستگاه کنترل تردد قابلیت تعریف 256 برنامه زمانبندی مختلف به منظور کنترل و محدود کردن تردد ها را دارد.


اطلاعات محصول:

محصول دستگاه حضور و غیاب و کنترل تردد TSG-250

پردازنده 32bit RISC

اندازه 60(W) Ⅹ 165(H) Ⅹ 40(D)(mm)

صفحه نمایش LCD رنگی 1.8 اینچی

نوع سنسور دارای سنسور اپتیکال و یا پلیمری

تنوع ارتباط TCP/IP, RS-485

تصاویر محصول
برای مشاهده تصاویر در اندازه بزگتر بر روی آن کلیک کنید.

منبع:قیمت دستگاه حضور و غیاب کارتی- قیمت دستگاه حضور و غیاب ارزان- قیمت دستگاه حضور و غیاب لمسی-قیمت فروش دستگاه حضور و غیاب اثر انگشتی-سیستم کنترل تردد- سیستم های کنترل تردد-سیستم جامع کنترل تردد-سیستم کنترل تردد اتاق سرور-سیستم کنترل تردد هوشمند-[