مشاوره خانواده آنلاین رایگان عطاملک

نسخه‌ی کامل: نمایشگر لمسی All In One
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
نمایشگرهای لمسی مالتی تاچ All In One سیمرغ پارسیان از یک کامپیوتر قدرتمند و صفحه نمایش لمسی در اندازه های 42 الی 84 اینچ تشکیل شده است. این All In One ها از یک نمایشگر LED Full HD، پنل لمسی مالتی تاچ مادون قرمز،کامپوتر قدرتمند (قابل ارتقاء در صورت درخواست مشتری) تشکیل شده است.

کامپیوترهای به کار رفته در این دستگاه ها OPS یا MINI ATX PC هستند و بنا به درخواست مشتری قابلیت انتخاب و ارتقاء را دارند.

دستگاه های All In One ارائه شده توسط شرکت سیمرغ پارسیان فقط از یک منبع تغذیه الکتریکی استفاده می کنند و همین موضوع باعث حذف سیم کشی و کابل کشی های دردسر ساز می گردد.

این آل این وان ها دارای قاب ضد خش آلومینیومی هستند که از طراحی بسیاز زیبایی برخوردار است و باعث امنیت دستگاه نیز می شود همچنین در صورت نیاز تعمیر و یا سرویس، ماژول مالتی تاچ به راحتی از دستگاه جدا می شود و نیاز به باز کردن کل دستگاه وجود ندارد.

نمایشگرهای لمسی سیمرغ پارسیان با استفاده از ماژول مالتی تاچ مادون قرمز و امکان استفاده از چندین کاربر به صورت همزمان را فراهم می آورد. نمایشگرهای ارائه شده دارا پورت های HDMI و Touch USB و PC USB در قسمت پایین و کنار دستگه هستند و امکان ارتباط کامپیوتر و لپ تاپ را به نمایشگر بزرگ و مالتی تاچ فراهم می سازد.

ماژول های مالتی تاچ ارائه شده قابلیت شناسایی شیء چشبیده به دستگاه برای مدت طولانی را دارند و شیئ را به عنوان شیء فعال در نظر نمیگیرد و بدین سان ماژول را خاموش و باعث افزایش طول عمر دستگاه و مصرف انرژی می شوند.

سیستم تهویه دستگاه به گونه ای طراحی شده است که از ورود گرد و قبار به داخل دستگاه جلوگیری می کند و ورود گرد و قبار به داخل دستگاه را به حد اقل می رساند همچنین صریب انتقال دما و خنک کردن دستگاه را به میزان قابل توجهی افزایش می دهد.

از این All In One ها در استودیوهای تلوزییونی، دفاتر وزرا و مدیران اجرایی، سالن های کنفرانس و جلسات قرعه کشی ها، کلاس های درسی و مراکز آموزشی استفاده می شود.

ویژگی ها:

امکان استفاده از پنل تصویری سه بعدی
پشتیبانی از کلیه سیستم عامل های ویندوز و اندروید و به صورت پیشفرض سیستم عامل ویندوز بر روی دستگاه نصب می باشد.

منبع: نمایشگر لمسی ، نمایشگر لمسی all in one ، برد هوشمند پاناسونیک-وایت برد هوشمند -تخته وایت برد هوشمند-قیمت برد هوشمند -دانلود نرم افزار برد هوشمند-تخته هوشمند-تخته هوشمند مدارس-تخته هوشمند قیمت-تخته هوشمند مدارس قیمت-تخته هوشمند مدارس چیست-برد هوشمند تریس برد trace board- کپی برد هوشمند ditoss دیتوس-