مشاوره خانواده رایگان عطاملک

نسخه‌ی کامل: راز سامسونگ در ساعت هوشمند جدیدش چیست؟
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
سامسونگ جزو آن دسته از کمپانی هایی طبقه بندی می شود که شاید نتوانند خلاقیت اصیل ایجاد کنند، اما اگر بخواهند در زمینه ای پیشرفت کرده و در آن به بهترین تبدیل شوند حتما این کار را خواهند کرد. در زمینه ساعت های هوشمند هم داستان به همین شکل است. در حالی که کمپانی های مانند هواوی و اپل تا به حال یک دستگاه رونمایی کرده اند سامسونگ چندین مدل را روانه بازار کرده و با دریافت بازخورد از هر کدام آنها سعی می کند دستگاه های نسل بعدی خود را بهبود بخشد. همچنین آنها به دلیل پشتوانه سخت افزاری قدرتمندی که در سایر مجموعه های کمپانی بزرگ سامسونگ دارند می توانند از جدیدترین تکنولوژی ها در ساخت دستگاه های خود استفاده کنند.

جدیدترین تکنولوژی که سامسونگ از آن در فرایند ساخت ساعت های هوشمند خود استفاده کرده باتری های free form SDI است. به کمک این تکنولوژی آنها توانسته اند در یک فضای محدود بیشترین مقدار ممکن ظرفیت باتری را ایجاد کنند. همان طور که می دانید S2 سامسونگ دارای باتری 250mAh از نوع free form است که شاید در نگاه اول آنقدرها زیاد به نظر نرسد، اما در مقایسه با یک باتری مستطیلی شکل 50mAh ظرفیت بیشتری برای باتری این ساعت ها فراهم کرده است. مسلما در چنین سایزی ذره ذره باتری بیشتر هم ارزشمند خواهد بود و به همین دلیل باتری های free form برگ برنده مهمی برای کره ای ها به حساب خواهند آمد. پروژه SDI ابتدا در سال 2014 آغاز شد و روند پیشرفت آن تا حدی سریع بود که نسخه نهایی آن در ماه آوریل گذشته رسمی شد و توانست در ماه آگوست به تولید انبوه برسد. چنین پیشرفتی بسیار چشمگیر و کم نظیر است و نشان می دهد سامسونگ چه سرمایه گذاری گسترده ای بر روی تکنولوژی های جدید انجام داده است. شاید Gear S2 یک دستگاه ایده آل نباشد اما می تواند به خوبی نشان دهد سامسونگ چه مسیری را برای آینده خود در نظر گرفته و می توان با اطمینان گفت آنها در زمینه گجت های پوشیدنی و به خصوص ساعت های هوشمند در سال های نزدیک حرف های زیادی برای گفتن دارند. این تکنولوژی زنگ خطر را برای ال جی هم به صدا در خواهد آورد. رقابت برای تولید باتری هایی با ظرفیت های بیشتر و با شکل هایی به جز مربع و مستطیل بالا گرفته و دو کمپانی بزرگ کره ای در این مسیر پیش رو شده اند. باید منتظر ماند و دید این رقابت که بدون شک به نفع مصرف کننده است را چه کسی به نام خود به پایان خواهد رساند.


فروش سانترال