مشاوره خانواده رایگان عطاملک

نسخه‌ی کامل: دستگيري دانشجويي كه سايت دانشگاه كردستان را هک كرده بود
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
ماموران پليس فضاي توليد و تبادل اطلاعات استان كردستان دانشجويي كه اقدام به هك سايت دانشگاه كردستان و ارايه و انتشار اخبار كذب در اين دانشگاه كرده بود را دستگير كردند.
به گزارش خبرنگار «حوادث» خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا ماموران پليس فضاي توليد و تبادل اطلاعات استان كردستان در پي دريافت يك فقره پرونده از مراجع‌ قضايي مبني بر هك وب سايت دانشگاه كردستان، تحقيقات خود را براي شناسايي متهم يا متهمان اين پرونده آغاز كردند.
ماموران در ابتداي تحقيقات دريافتند اين هكر با ارايه اخبار كذب موجب تشويش اذهان هيات علمي و ديگران شده است.
در حالي كه تحقيقات ماموران براي واكاوي زواياي پنهان اين پرونده‌ مجازي آغاز شده بود، آنان در تحقيقات اوليه دريافتند ممكن است سايت دانشگاه كردستان توسط يكي از دانشجويان هك شده باشد.
با در نظر گرفتن اين فرضيه، ماموران پليس فتا تحقيقات خود را براي شناسايي اين دانشجو آغاز و سرانجام در بررسي فني و پليسي يكي از دانشجويان همان دانشگاه به نام «ج ـ الف» را شناسايي كردند.
با شناسايي اين دانشجو و اخذ حكم جلب وي شناسايي مخفي‌گاه او در دستور كار ماموران قرار گرفت.
در حالي كه ماموران تمام تلاش خود را براي شناسايي مخفي‌گاه اين دانشجو آغاز كرده بودند، سرانجام اين فرد در مخفي‌گاهش دستگير شد.
با انتقال متهم در حالي كه وي در ابتدا منكر هرگونه انجام بزه بود، اما سرانجام با ارايه مدارك و اسناد به ناچار لب به اعتراف گشود و به هك سايت دانشگاه كردستان اقرار كرد.
اين دانشجو در اعترافات خود عنوان كرد كه با دستيابي به رمزعبور سايت دانشگاه كردستان در اين سايت نفوذ و باعث ايجاد اختلال در اين سايت دانشگاهي شده بود.
به گزارش ايسنا، متهم پس از دستگيري، به همراه پرونده متشكله در اختيار مقام‌قضايي قرار گرفت.
[/size][/highlight][/font]