مشاوره خانواده آنلاین رایگان عطاملک

نسخه‌ی کامل: اپلیکیشن S Health سامسونگ برای همه دستگاه‌های اندرویدی منتشر شد
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
یکی از جذاب‌ترین اپلیکیشن‌های اختصاصی سامسونگ برنامه‌ی S Health است که به حوزه‌ی سلامت و تندرستی مربوط می‌شود. امروز این غول کره‌ای اپلیکیشن خود را در اختیار دارندگان دستگاه‌های اندرویدی قرار داد.

چند ماه قبل سامسونگ اپلیکیشن S Health را به صورت محدود روی پلی‌استور گوگل منتشر کرده بود؛ این برنامه از امروز در دسترس تمامی دارندگان دستگاه‌های اندرویدی مجهز به نسخه‌ی ۴.۴ کیت‌کت و بالاتر قرار گرفته است. حالا دیگر این اپلیکیشن جذاب و کاربردی مختص گوشی‌های هوشمند سامسونگ نیست و هر کسی می‌تواند از این برنامه‌ی سلامتی استفاده کرده، اهداف تمرینی تعریف کند و از طریق برنامه‌های تمرینی متنوع، سلامت و تندرستی خود را ارتقاء بخشد.

بعد از اعلام سازگاری ساعت هوشمند گیر اس 2 با محصولات اندرویدی غیر سامسونگی، این تصمیم کمپانی کره‌ای برای انتشار اپلیکیشن S Health روی دستگاه‌هایی به جز گوشی‌های سامسونگ می‌تواند جذاب باشد. از آن جایی که اپلیکیشن S Health می‌تواند از داده‌های مربوط به سنسورها ساعت هوشمند کمک بگیرد، آنگاه امکان برقراری ارتباط میان همه چیز وجود دارد. اگر از ساعت هوشمند گیر اس 2 در کنار گوشی غیر سامسونگی استفاده می‌کنید، در نتیجه می‌توانید آن را با اپلیکیشن S Health نیز هماهنگ کنید.




[url= تعمیر]404 - مجموعه پیدا نشد سانترال[/url]