مشاوره خانواده آنلاین رایگان عطاملک

نسخه‌ی کامل: شرکت سونی در حال مذاکره با دارن آرونوفسکی برای کارگردانی فیلم "ایول نیول" است
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
[تصویر:  4e8a888bd94e7d2c10c18db923bfe560_M.jpg?t=1442316743]

شرکت سونی در حال مذاکره با دارن آرونوفسکی برای کارگردانی فیلم "ایول نیول" است شرکت سونی در حال مذاکره با دارن آرونوفسکی برای کارگردانی فیلم "ایول نیول" است

سی و یک نما- شرکت سونی در حال انجام مذاکرات اولیه با کارگردان فیلم "نوح" دارن آرونوفسکی برای فیلم بیوگرافی "ایول نیول" (EVEL Knievel) است.

به گزارش ورایتی، ساخت این پروژه در ژوئن سال 2014 توسط شرکت سونی فاش شد و تولیدکننده های آن رید کارولین و شرکت چینی تاتوم و مایکل د لوکا و دانا برونتی است. اگر آرونوفسکی این پروژه را قبول کند هم موفقیتی برای شرکت سونی و تهیه کننده های فیلم و هم موفقیتی دیگر برای وی خواهد شد.

دارن س. آرونوفسکی کارگردان، نویسنده و تهیه کننده آمریکایی است که تحصیلات خود را در دانشگاه هاروارد و انستیتوی فیلمسازی آمریکا با دو رشته فیلم سازی زنده و نظریه فیلم پویانمایی به اتمام رساند. همانجا بود که او با همکار طولانی مدتش، متیو لیباتیک آشنا شد. او جوایز متعددی بعد از عرضه فیلمِ پایان‌نامه اش به نام "جاروکردن سوپرمارکت"،با حضور شان گالت بدست آورد و همان فیلم زمینه حضور او در دور نهایی جشنواره ملی جوایز آکادمی دانش آموزان را فراهم کرد. آرونوفسکی با فیلم های "چشمه"، "مرثیه ای برای یک رویا"، "کشتی گیر" و "قوی سیاه" و "نوح" در مجامع سینمایی بین المللی برای خود اعتبار کسب کرده است.

این فیلم درباره زندگی شخصی و حرفه ای شخصی با نام مستعار ” ایول نیول” (EVEL Knievel) است که تخصصش در پرش های طولانی با موتور سیکلت است و در سال 1974 توانسته با پرش از عرض رودخانه ” اسنیک ریور ” رکوردی جهانی از خود به جای بگذارد، او در طول کارش بیش از 433 بار دچار شکستگی استخوان شده است. وی در سال 2007 درگذشت.
برای اطلاع از تازه ترین خبرها درباره سینمای ایران، تلویزیون، سینمای جهان و تئاتر به سی و یک نما مراجعه کنید