مشاوره خانواده آنلاین رایگان عطاملک

نسخه‌ی کامل: اندروید مارشمالو برای برخی نکسوس‌های قدیمی منتشر نخواهد شد
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
مدتی پیش مشخص‌ شد که عرضه اندروید 6 یا مارشمالو از 5 اکتبر آغاز می‌شود، حال وب‌سایت AndroidPolice خبری را منتشرکرد که مطابق آن تمامی دستگاه‌های نکسوس نمی‌توانند در روز پنجم طعم مارشمالو را تجربه کنند بلکه این به‌روزرسانی برای بعضی از مدل‌ها ازجمله (2013)Nexus 5, 6, 7 و Nexus 9 در این تاریخ منتشر می‌شود.

به‌روزرسانی دستگاه‌های اندرویدی کار دشواری است و این را بارها دیده‌ایم، اما کسانی که از دستگاه‌های نکسوس استفاده می‌کنند کار برایشان راحت‌تر خواهد بود چون اولین کسانی هستند که به‌ این نسخه دسترسی پیدا می‌کنند. برطبق گزارش AndroidPolice دریافت به‌روزرسانی مارشمالو برای (2013)Nexus 5, 6, 7 و Nexus 9 قطعی است اما ممکن است شما به‌صورت OTA قادر به‌دریافت آن نباشید، که البته جای نگرانی نیست چون بعد از گذشت مدتی به‌روزرسانی را دریافت خواهید کرد. اگر هم فرصت صبرکردن ندارید می‌توانید فایل به‌روزرسانی را از سایت سازنده دریافت کنید و نصب را به‌صورت دستی انجام دهید.

درادامه گزارش AndroidPolice آمده‌ است که دستگاه‌های نکسوس 4، نکسوس7(2012) و نکسوس 10 به‌روزرسانی مارشمالو را دریافت نمی‌کنند، و دریافت لالی‌پاپ می‌تواند آخرین به‌روزرسانی این دستگاه‌ها باشد، البته ممکن است برخی به‌روزرسانی‌های امنیتی را دریافت کنند.




[url= قیمت]404 - این مقاله پیدا نشد سانترال[/url]