مشاوره خانواده رایگان عطاملک

نسخه‌ی کامل: سامسونگ گلکسی S7 از پردازنده اسنپدراگون 820 استفاده خواهد کرد
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
کمپانی سامسونگ به سراغ پرچم‌دار بعدی خود رفته است و حال، بر روی گلکسی S7 فعالیت می‌کند. امروز، برخی از منابع به جزئیات جدید پرچم‌دار بعدی سامسونگ پرداختند.
براساس گزارشی که به نقل از منابع آگاه در کره اعلام شده، سامسونگ در پرچم‌دار بعدی خود دوباره از تراشه‌ ساخت کوالکام و اسنپدراگون 820 استفاده خواهد کرد. این درحالیست که در آخرین نسل از پرچم‌داران سامسونگ، تراشه‌ اگزینوس 7420 مورد استفاده قرار گرفت و هیچ خبری از محصولی با چیپ‌ست اسنپدراگون نبود؛ همین موضوع باعث شد تا کوالکام وارد بحران شود و برای فرار از این موضوع، اسنپدرگون 820 را کاملا متفاوت طراحی کند. حال، خبرها حاکی از آن هستند که این تراشه مشکلات نسل قبلی خود را ندارد و سامسونگ نیز به این علت دوباره قصد استفاده از چیپ‌ست ساخت کوالکام را دارد.

برخی از مشخصات پردازنده اسنپدراگون 820 به بیرون درز کرده است که از جمله‌ آن‌ها می‌شود به پردازنده گرافیکی آدرنو 530 اشاره کرد. همچنین گفته می‌شود که شاهد حضور این پردازنده به عنوان قلب تپنده گوشی‌ها و تبلت‌های جدید در اواخر سال جاری میلادی و یا اوایل سال 2016 خواهیم بود. پس باید انتظار معرفی S7 را در همان بازه‌ زمانی از سال داشته باشیم. البته، گفته می‌شود این نسخه مخصوص بازار برخی از کشورها مثل چین و ایالت متحده است و در سایر کشورها، شاهد نسخه‌ اگزینوس خواهیم بود.

استفاده از 4 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه‌ داخلی، دیگر ویژگی مهمی است که باز هم در پرچم‌دار سامسونگ می‌توانیم مشاهده کنیم. شایعات همچنین از نسخه‌ای خمیده خبر می‌دهند که مشخصات مشابه‌ای را با S7 معمولی خواهد داشت.هنوز این خبر از سوی هیچ‌کدام از دو کمپانی سامسونگ و کوالکام تایید نشده است اما اگر گلکسی S7 را با اسنپدراگون 820 دیدید.




[url= تعمیر]404 - مجموعه پیدا نشد سانترال[/url]