مشاوره خانواده آنلاین رایگان عطاملک

نسخه‌ی کامل: قصه هایی برای پسران
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
قصه‌هایی برای پسران


اگر از قصه‌ي مادربزرگ‌ها، جوجه اردک زشت، شاه احمق، موش شکمو، چراغ جادو، غول‌ها و کوتوله‌ها، جاروی جادویی، گنج و دزدهای دریایی و ... خوشتان می‌آید، این کتاب را بخوانید.

 کتاب‌ قصه‌هایی برای پسران که شامل بیست و پنج داستان جذاب و مشهور است كه در نوبت هفتم چاپ، تقدیم علاقه‌مندان قصه‌های كودكانه شد.

بعضی از قصه‌ها و داستان‌ها مربوط به یک زمان مشخص نیستند و در تمام زمان‌ها و فرهنگ‌ها جایگاه خود را دارند، شاید این ویژگی به دلیل مفاهیمی باشد که همراه خود دارند و این مفاهیم سبب عمیق‌تر شدن جایگاه این داستان‌ها میان مردم است.
کتاب قصه‌هایی برای پسران، که مجموعه‌ای از داستان‌های مشهور و قدیمی و جذاب را در کنار هم جمع کرده، در کتاب‌نامه‌ي رشد شماره‌ي 1 ردیف 204 مورد تأیید سازمان آموزش و پرورش قرارگرفته و معرفی نيز شده‌است. 

درک هال، الیس ماریس، لوئیزا سامرویل نویسندگان این مجموعه هستند که داستان‌های آنها با تصویرگری‌های گروهی از تصویرگران توانمند همراه شده است. شیما فتاحی، مترجم این کتاب توانسته با بهره‌گیری از زبان ساده و روان خود ارتباط درست و مطلوبی با مخاطب برقرار کند.

در بخشی‌هایی‌ از کتاب آمده:
" ...در پایین کوه، روستایی بود؛ اما همه‌ی مردم روستا با غول فرق داشتند؛ زیرا آنها اصلاً بزرگ نبودند. آنها درست اندازه‌ی من و تو بودند، بعضی وقت‌ها غول گنده اطراف روستا می‌چرخید و قدم می‌زد ... ."

منبع : کتاب کودک