مشاوره خانواده رایگان عطاملک

نسخه‌ی کامل: هوآوی تلفن هوشمند Enjoy 5 را رسما رونمایی کرد
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
تلفن هوشمند Enjoy 5 رسما از سوی هوآوی رونمایی شد. این موبایل دارای یک نمایشگر ۵ اینچی با رزلوشن ۷۲۰ در ۱۲۸۰ پیکسل و تراکم پیکسلی ۲۹۴ppi است و از چیپست چهار هسته ای مدیاتک به نام MT6735 با پردازنده گرافیکی Mali-T720 بهره می برد.دو گیگابایت رم و ۱۶ گیگابایت حافظه داخلی نیز برای این تلفن هوشمند در نظر گرفته شده که با استفاده از درگاه کارت حافظه میکرو اس دی تا ۱۲۸ گیگابایت قابل ارتقاء است.

در مورد امکانات تصویری برداری این محصول هم باید بگوییم که یک دوربین اصلی ۱۳ مگاپیکسلی با گشودگی دهانه لنز f/2.0 و همچنین یک دوربین جلویی ۵ مگاپیکسلی برای آن در نظر گرفته شده است. انرژی این گجت را هم یک باتری ۴۰۰۰ میلی آمپر ساعتی تامین می کند و نسخه ۵٫۱ اندروید از قبل روی آن بارگذاری شده است.Enjoy 5 به طور همزمان از دو سیمکارت و شبکه های ارتباطی ۴G، LTE، وای فای و بلوتوث ۴٫۰ و همچنین GPS پشتیبانی می کند. اما نکته جالب در مورد این تلفن هوشمند وزن آن است که علیرغم وجود یک باتری ۴۰۰۰ میلی آمپر ساعتی درون آن از ۱۶۰ گرم تجاوز نمی کند. ضخامت بدنه این گجت نیز برابر با ۹٫۷ میلیمتر است که ظاهر دستگاه را اندکی حجیم کرده.

براساس پیش بینی های صورت گرفته، تلفن هوشمند جدید هوآوی که بدنه ای از جنس فلز دارد با قیمتی در حدود ۱۵۸ دلار به فروش خواهد رسید که با در نظر داشتن امکانات آن رقم معقولی به حساب می آید.این موبایل قرار است که در تاریخ ۱۶ اکتبر یعنی ۵ روز دیگر عرضه شود و برای خرید آن باید ساکن یکی از شهرهای چین باشید هرچندکه پیش بینی می شود در آینده هوآوی این محصول را به سایر بازارهای جهانی نیز عرضه کند.




[url= تعمیر]404 - مجموعه پیدا نشد سانترال[/url]